«Ryanair» saīsina laiku, kad var reģistrēties lidojumam

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens /LETA

Zemo cenu aviosabiedrības «Ryanair» pasažieri no 13.jūnija varēs reģistrēties lidojumam tikai 48 stundas pirms reisa, vēsta portāls «The Independent». Šis nosacījums neattiecas uz pasažieriem, kas piemaksājuši par iespēju izvēlēties sēdvietu, - viņi varēs reģistrēties pat divus mēnešus pirms lidojuma.

Līdz šim pasažieri, kuri nebija papildus maksājuši par sēdvietas izvēli, varēja reģistrēties lidojumam četras dienas iepriekš. Pirms diviem gadiem to bija iespējams izdarīt septiņas dienas pirms izlidošanas.

Pasažieriem, kuri vēlēsies reģistrēties lidostā īsi pirms sava reisa, būs jāšķiras no 55 sterliņu mārciņām vai 55 eiro.

Garāks reģistrēšanās termiņš lieti noder pasažieriem, kas dodas vairāku dienu ceļojumos un var uzreiz reģistrēties arī atpakaļceļam. «Kas notiek, ja man atvaļinājuma laikā pirms lidojuma nav pieejams internets vai printeris?» tvīto kāda pasažiere.

«No trešdienas, 13.jūnija, reģistrēšanās internetā (tiem pasažieriem, kas nav rezervējuši sēdvietas) būs pieejama laika posmā 48 līdz divas stundas pirms lidojuma,» portālam «The Independent» skaidro aviosabiedrības pārstāvis. «Tas ir divas reizes vairāk nekā 24 stundu reģistrēšanās periods, ko piedāvā «British Airways», «Lufthansa», «Norwegian» un «Iberia». Klientiem, kuri grib rezervēt sēdvietas, tas dos vairāk laika pirms lidojuma izvēlēties vēlamās sēdvietas.»

Maksa par konkrētas sēdvietas rezervēšanu ir apmēram 4 mārciņas jeb 4,5 eiro.

Jaunie nosacījumi attieksies gan uz jaunām, gan jau esošajām lidmašīnas biļešu rezervācijām.

Pasažieriem, kas nopirkuši biļetes uz lidojumiem 13.jūnijā vai vēlāk, bet nav piemaksājuši par sēdvietu rezervāciju, ir tiesības līdz 19.maijam atcelt rezervāciju un pieprasīt naudas atmaksu pilnā apmērā. Ja tas netiks izdarīts noteiktajā termiņā, tā tiks uztverta kā piekrišana izmaiņām noteikumos, norādījusi aviokompānija.

Vairāki pasažieri «The Independent» sūdzējušies, ka «Ryanair» klientu apkalpošanas darbinieki šķietami neesot bijuši informēti par izmaiņām nosacījumos un iespēju atcelt biļetes, saņemot atpakaļ samaksāto naudu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu