Negatīvā tendence vislabāk ir redzama grafikā, kas attēlo pēdējos trīs gados ievesto automobiļu vecumu. Var redzēt, ka ar katru gadu samazinās to automobiļu imports, kas ir jaunāki par 10 gadiem, un 2017. gadā ir ievērojami palielinājies ievesto automobiļu skaits segmentā, kas ir vecāki par 10 gadiem. Grafiks parāda, ka jaunu pasažieru automobiļu cena Latvijā ir tik pievilcīga, ka mazlietotu automobiļu līdz trīs gadu vecumam imports praktiski nenotiek.
Populārāko zīmolu trijniekā ir notikusi vien pozīciju maiņa starp Volvo un Audi.
Pirmajā vietā nemainīgi atrodas VW ar vairāk nekā 7800 reģistrētiem automobiļiem un 15,5% tirgus daļu, kas pieaugusi par 0,2 procentpunktiem salīdzinājumā ar 2016. gadu. Otrajā vietā pakāpies Audi ar gandrīz 7100 reģistrētiem spēkratiem un 14% tirgus daļu, kas ir 1,2 procentpunktu tirgus daļas pieaugums. Volvo ar gandrīz 6950 reģistrētiem lietotiem automobiļiem ir trešajā vietā ar 13,7% tirgus daļu, kas salīdzinājumā ar 2016. gadu ir samazinājusies par 0,5 procentpunktiem. Attiecīgi 4. vietā ir BMW un piektajā vietā ir Opel. Pieci iepriekš minētie zīmoli aizņem 63% no visiem ievestajiem lietotajiem automobiļiem.
Bet kuri ir pirktākie modeļi? Pirktāko modeļu topā ir visu piecu pirktāko zīmolu modeļi – Audi A4 ar gandrīz 2900 reģistrētām vienībām, Audi A6 ar nedaudz vairāk nekā 2400 vienībām. Jāņem vērā, ka šie divi modeļi veido 75% no visiem reģistrētajiem šā zīmola automobiļiem. Trešajā vietā ir VW Passat ar 2080 reģistrētām vienībām, kam cieši seko BMW 3. sērijas modelis ar 2060 vienībām un VW Golf ar gandrīz 2050 reģistrētām vienībām. Kā redzams, topā nedominē apvidus klases auto, kas ir izteikts topu līderis jaunu auto reģistrācijā. Vienīgais apvidus klases pārstāvis, kas spējis iekļūt topā, ir devītajā vietā atrodamais Volvo XC90 ar 1000 pirmoreiz reģistrētiem spēkratiem.