Platformas pārstāvis Latvijā Juris Krūmiņš atzīmēja, ka viena no pagājušā gada skaļākajām ziņām taksometru nozarē bija Rīgas lidostas «atvēršana», kas turpmāk ļauj šo zonu izmantot jebkuram taksometru pakalpojumu uzņēmumam. Pēc viņa teiktā, potenciālās negatīvās situācijas ir uzskatāmas par lielu risku.
«Šī iemesla dēļ «Taxify» iekšējā politika paredz, ka sistēmā esošajiem vadītājiem ir aizliegts iebraukt lidostas maksas terminālī un tur gaidīt pasažierus un potenciālos klientus. Pasažieru uzņemšana notiek tikai lidostas augšējā stāvā un tikai gadījumā, ja klients ir izsaucis taksometru, izmantojot aplikāciju. «Taxify» interesēs noteikti nav vadītāju pastāvīga darbība lidostas terminālī, jo tā nav mūsu prioritāte,» skaidroja Krūmiņš.
Viņaprāt, patlaban manāmi pietrūkst vienotu kvalitātes standartu, kas kontrolētu taksometru darbību lidostas teritorijā, un tas grauj nozares reputāciju kopumā. «Ilgtermiņā mēs noteikti atbalstītu risinājumu, kas sakārtotu šo vidi,» piebilda Krūmiņš.
Viņš uzsvēra, ka atļauja ikvienam taksometram iebraukt lidostā sniedz iespēju negodīgiem pārvadātājiem veikt manipulācijas ar skaitītājiem un piekopt citas krāpnieciskas darbības, ar ko visbiežāk saskaras tieši ārzemju viesi, kuri ierodas Rīgā un meklē iespējas ātrāk un ērtāk nokļūt līdz pilsētas centram. Tāpat esošā situācija apgrūtina pasažieru ikdienu, jo, tā kā par iebraukšanu lidostas terminālī ir jāmaksā, vadītājiem nav izdevīgi īsie braucieni un līdz ar to klienti bieži vien tiek sūtīti pie nākamā vadītāja, kas būtu gatavs viņus uzņemt. Arī netīras automašīnas un nelaipni vadītāji neesot nekāds retums.