Jeep Renegade jaunā izpildījumā un tagad arī ar 1 litra motoru

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Fiat Chrysler Automobiles

Jaunais 2019. gada Jeep Renegade ir pirmā automašīna ar jaunajiem benzīna dzinējiem ar turbokompresoriem, kas taupa degvielu un nodrošina izcilu veiktspēju gan uz ceļa, gan bezceļos. Ir pieejami divi benzīna dzinēji: 1 litra tilpuma 120 ZS un 1,3 litru ar 150 vai 180 ZS. Dzinēju piedāvājumu papildina 1,6 litru 120 ZS un 2,0 litru 140 vai 170 ZS MultiJet II dīzeļdzinējs ar turbokompresoru ar SCR (selektīvu katalītisko reducēšanu).

Kad 2014. gadā tika radīts Jeep Renegade, tas paplašināja Jeep automašīnu tipu klāstu, ļaujot amerikāņu zīmolam debitēt B-SUV automašīnu segmentā. Renegade bija arī pirmā Jeep SUV automašīna, kas būvēta Itālijā, Melfi SATA ražotnē. Jau no paša sākuma Jeep Renegade ieguva savu vietu šajā drūzmainajā tirgus segmentā un kļuva par favorītu tiem, kas meklē SUV, kurš spētu

sajaukt Jeep zīmola bezceļu pārvarēšanas īpašības ar izmēriem un stilu, kas piemēroti pilsētas dzīvesstila izbaudīšanai.

Jeep Renegade nupat atjaunots, un jauninājumi balstīti uz mazā apvidnieka labākajām īpašībām, kas ļāva tam kļūt par Eiropā pārdotāko Jeep modeli. Tagad tā drošības aprīkojums ir vēl daudzpusīgāks un informatīvi izklaidējošās sistēmas veidotas no jaunākajām tehnoloģijām.

Motoru paleti veido jauni trīs un četru cilindru benzīna un dīzeļdzinēji ar turbokompresoru.

Jaunajā dzinēju saimē ir 1,0 litru dzinējs ar 120 ZS un 190 Nm griezes momentu, kā arī 1,3 litru dzinējs ar 150 vai 180 ZS un 270 Nm griezes momentu. Dzinēju klāstā pieejami arī atjaunotie 1,6 litru un 2,0 litru MultiJet II dīzeļdzinēji ar SCR (selektīvu katalītisko reducēšanu), kuri atbilst Euro 6/D standartam. Jaunā 2019. gada Renegade dzinēji savienojami ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, dubultā sausā sajūga pārnesumkārbu DDCT un deviņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Raksta foto
Foto: Fiat Chrysler Automobiles

Jaunais Renegade ir veidots, ievērojot zīmola stila tradīcijas, tādēļ izskats ietver radiatora režģi ar septiņām atverēm, apaļos lukturus un trapecveida riteņu arkas. Vizuāli ir skaidra saikne starp 2019. gada Renegade dizainu un Wrangler.

Renegade ir pieejams divās konfigurācijās - ar priekšēju riteņu vai visu četru riteņu piedziņu, un tam ir divas četru riteņu piedziņas sistēmas,

aizmugurējās ass atvienošanas opcija, Selec-Terrain saķeres kontrole, kā arī kontroles sistēma braukšanai kalnā un lejup no kalna. Tā 4x4 īpašības vislabāk izpaužas Trailhawk versijā.

Ar tūnētu Jeep iestumj vietā šķībi noparkotu BMW

Kā radās Renegade

Jeep Renegade bija pirmā automašīna no Fiat Chrysler Automobiles, ko kopīgi izstrādāja itāļu un amerikāņu dizaineru un inženieru komanda, un tas bija pirmais zīmola modelis, kas ražots Itālijā, Melfi SATA ražotnē Bazilikatas reģionā. Renegade bija arī pirmais globālais Jeep modelis, kas būvēts trīs kontinentos. Papildus Eiropai, tas tiek montēts arī GAC FCA ražotnē Guandžou, Ķīnā un Pernambuko, Brazīlijā.

Fotostāsts: Jeep spēju pārbaude mākslīgu šķēršļu joslā

2017. gadā reģistrēti vairāk kā 73 200 jauni Renegade automobiļi, padarot to par pārdotāko Jeep SUV Eiropā vairākos lielos tirgos, tai skaitā Itālijā, Francijā, Spānijā, Vācijā un Apvienotajā Karalistē.

Raksta foto
Foto: Fiat Chrysler Automobiles
Uz augšu