Tikai dažus mēnešus pēc jaunā 508 modeļa atklāšanas Peugeot iepazīstina ar tā universāla virsbūves versiju ‒ 508 SW. Jaunās automašīnas dizaina autori ir iedvesmojušies no «shooting brake» virsbūves tipa proporcijām un stilistikas un radījuši patiesi sportiska stila universāli.
Dienas gaismā iznāk jaunais Peugeot 508 SW
Auto ir zems, garš un sportisks. Kā saka paši Peugeot, tas ir kupejai līdzīgs universālis. Agresīva priekšējā daļa un LED dienas apgaismojuma vertikālā signatūra ar pilnas komplektācijas LED lukturiem un horizontālu priekšējo radiatora režģi veido mašīnas identitāti.
Sportisko eleganci papildina zemi sānu logi un durvis bez logu rāmjiem.
Aizmugurējā daļa ir spēcīga, ko akcentē melns apgaismojuma panelis ar adaptīviem 3D LED aizmugurējiem lukturiem.
Jaunais 508 SW ir aprīkots ar oriģinālu i-Cockpit vadības vidi, kuras būtiskākie komponenti ir, piemēram, kompakta stūre, 12,3 collu digitālais mērinstrumentu bloks un 10 collu skārienekrāns priekšējā paneļa vidū. Salona materiāli un polsterējums: dabīgā vai eko āda, īpaši matēta hroma ielaidumi, melna laka, Alcantara sēdekļu pārvalki. Vadītāja sēdeklim par izcilu ergonomiku un regulēšanas iespējām ir piešķirts AGR (Aktion Gesunder Rücken) sertifikāts. Izvēlē ir elektriskā priekšējo sēdekļu regulēšana un 8 punktu pneimatiska masāžas sistēma.
Liels uzsvars ir likts uz dažādu uzglabāšanas nodalījumu pieejamību.
Cimdu nodalījumā var novietot divas 1,5 litru pudeles, durvju kabatās pa vienai litra pudelei, centrālajā konsolē iebūvēti divi tasīšu turētāji un 6,4 litru uzglabāšanas nodalījums ar dzesēšanas funkciju. Zem centrālās konsoles ir vēl viens uzglabāšanas nodalījums, kas ir arī bezvadu mobilā tālruņa lādētāja atrašanās vieta.
Bagāžas nodalījuma izmērs standarta pozīcijā ir 530 litri, bet, ja aizmugurējos sēdekļus noloka (divās daļās 1/3 un 2/3), ietilpība ir 1780 litri. Mantu iekraušana ir īpaši ērta, jo slieksnis atrodas tikai 63,5 cm augstumā virs zemes.
Jaunais Peugeot 508 SW piedāvā virkni drošības un palīgsistēmu. Arī tādas, kas līdz šim manītas tikai premium segmentā:
- Infrasarkanā nakts redzamības ierīce NightVision (savā klasē pirmā);
- Automātiska avārijas bremzēšanas sistēma, kas atklāj gājējus un velosipēdistus, braucot ātrumā līdz 140 km/h, un sadursmes izvairīšanās brīdinājums;
- Aktīvā braukšanas joslas uzturēšanas sistēma;
- Vadītāja noguruma kontroles brīdinājums;
- Automātiska tuvo un tālo gaismu pārslēgšana;
- Paplašināta ceļazīmju identifikācija ‒ papildus ātruma ierobežojumiem vadītājam tiek parādīta arī STOP zīme un vienvirziena ceļazīme;
- Adaptīvā kruīza kontrole ar automātisku apstāšanās un braukšanas sākšanas funkciju;
- 360 grādu kamera;
- Uzlabota automašīnas parkošanās sistēma.
Jaunais Peugeot 508 SW ir par līdz pat 70 kg vieglāks nekā iepriekšējais modelis. Tam ir stingrāka virsbūve, līdz ar ko braukšana ir precīzāka un efektīvāka.
508 SW šobrīd sagatavoti pieci dažādi motori.
Benzīna dzinēji:
- PureTech 180 Zs,
- PureTech 225 Zs (tikai GT versijai).
Dīzeļdzinēji:
- BlueHDi 130 Zs,
- BlueHDi 160 Zs,
- BlueHDi 180 Zs.
Jauno 508 mūsu tirgū piedāvās tikai komplektācijā ar 8 pakāpju automātisko transmisiju.
2019. gada otrajā pusē piedāvājumā tiks pievienots t.s. Plug-in hibrīds, kurš elektriski spēs nobraukt 50 km.
Pirmā automobiļa prezentācija notiks Parīzes autoizstādē septembrī, un pārdošanā Baltijas valstīs tas nonāks 2019. gada sākumā.