Spā-Frankošampas trase ir viena no garākajām trasēm sacīkšu sezonā – 7,004 km. Tā izceļas ar ļoti ātrām taisnēm un pagriezieniem, kā arī tehniski sarežģītiem mazāka ātruma posmiem un ievērojamām augstuma izmaiņām. Labākais paātrinājums 2,0 litru VTEC TURBO dzinēju klasē un maksimālais ātrums
ļāva Bagetem izmantot garās taisnes un strauji paātrināties plūstošajos līkumos.
Apļa laika rekordam noteicošas bija arī automobiļa aerodinamikas īpašības, kā arī mašīnas mezglu, tai skaitā adaptīvo amortizatoru, iestatījumi +R režīmā. Tikai tā slaveno Eau Rouge līkumu varēja izbraukt ar minimālu ātruma zaudēšanu.
«Ar priekšējo riteņu piedziņu mašīnai parasti ir nepietiekama pagriežamība, bet šis automobilis ir nevainojami līdzsvarots. Tas uzreiz sniedz lielu pārliecību, jo saņem lielisku stūres atbildes reakciju, sevišķi braucot +R režīmā. Man kā sacīkšu pilotam ir skaidrs, ka Type R ir radīts trasei, bet tas ir tikpat piemērots ikdienas braukšanai uz ielas. Sēžot automobilī, ir ļoti ērti, un arī redzamība uz visām pusēm ir ļoti laba,» izteicies Bagete.