jauno 2.0 BiTDI dzinēju ar 239 ZS jaudu un Dynamic Sound Boost sistēmu,
kas paspilgtina motora rūkoņu, un tiks atklāta oktobrī, kad sāksies arī šīs modifikācijas pārdošana.
«Mans stils? Es vienmēr cenšos būt cik vien iespējams ātra,» smaidot savu plānu atklāj Šmita. «Kāpēc ne? Man patīk izdarīt vairāk,» viņa skaidro, atbildot uz jautājumu, kāpēc ir piekritusi sēsties pie stūres rekorda uzstādīšanas mēģinājumā.
«Plāns – kā uzstādīt rekordu? Pilnu gāzi grīdā un palikt trasē,»
smaidot viņa papildina savu stāstu par rekorda uzstādīšanu. «Bremzēt vajag cik vien iespējams vēlu pirms līkuma, un paātrināties - cik vien drīz iespējams pēc tā,» jau nedaudz nopietnāk piebilst braucēja.
Lai vai kā, Škoda uzstādīto mērķi Nordšleifē sasniedza. Šmica trases 20,8 kilometrus veica 9 minūtēs, 29 sekundēs un 84 sekundes simtdaļās, un tas nozīmē, ka Škoda Kodiaq RS šobrīd ir ātrākais septiņvietīgais krosovers Nordšleifes trasē.
Nirburgringa – Nordšleife
Leģendāra sacīkšu trase, ko aptuveni trīs tūkstoši strādnieku cēla no 1925. līdz 1927. gadam netālu no Eifela kalnu grēdas Vācijas rietumos. Trase ir 20,832 kilometru gara, sastāv no 73 līkumiem, no kuriem 33 ir kreisie, un 40 ir labie pagriezieni. Kāpums starp zemāko un augstāko punktu trasē ir 300 metri. Pirmās formulas čempions sers Džekijs Stjuarts deva tai nosaukumu «zaļā elle». Auto ražotāji izmanto trasi saviem testiem, un tā ir atvērta arī publiskai satiksmei.