Patiešībā šādu opciju XF saņēma jau pirms gada. Tā Jaguar biznesa sedanam bija nepieciešama, lai kļūtu potenciāli interesantāks tādu cilvēku acīs, kuri raugās Audi A6, BMW 5.sērijas vai Mercedes-Benz E klases virzienā, kas attiecīgi piedāvā quattro, xDrive un 4MATIC sistēmas.
Jaguar rīcībā tagad ir pašu izstrādātā Intelligent Driveline Dynamics (IDD) pilnpiedziņas sistēma. Tā debitēja sportiskajā rodsterā F-Type un tikai nepieciešamības gadījumā motora vilkmi atņem aizmugurējiem riteņiem, to novadot uz priekšējo asi. Jā, normālos apstākļos vai braucot pa šoseju, Jaguar XF AWD modelis aizvien ir ar aizmugurējās ass piedziņu un visām tās priekšrocībām, tai skaitā mazākiem enerģijas zudumiem, kas rodas, piedzenot arī priekšējos riteņus. Taču, tiklīdz IDD elektronika pamana saķeres zudumu, sākas automātiska vilkmes pārdale.
Jaguar stāsta, ka IDD ne tikai nepārtraukti mēra saķeri starp katru riepu un ceļa segumu, bet arī zina, cik no pieejamās saķeres izmanto katras riepas saskares laukums. Balstoties uz visiem mērījumiem, IDD, kas strādā kopā ar dinamisko stabilitātes kontroli (DSC), vilkmes vektorēšanas sistēmu un braukšanas režīmu izvēles sistēmas Jaguar Drive Control «smadzenēm», tādējādi spēj paredzēt, kādas būs saķeres izmaiņas un novadīt vilkmi tiem riteņiem, kur tā ir lielāka.