Svarīgi, ka pārdalītie līdzekļi nebūt nav jāizmanto tikai un vienīgi dzelzceļa nozarē. «Ja Latvijas valdība izvēlēsies spert šādu soli un nolems līdzekļus izmantot tās pašas ilgtspējīgā transporta prioritātes ietvaros, tad būtībā ar EK vai citām institūcijām nekas nav jāsaskaņo. Tas ir vienīgi valdības lēmums, kas var izvēlēties izmantot šos līdzekļus citiem projektiem. Proti, tādiem projektiem, kā, piemēram, uzlabot satiksmi pilsētā un samazināt sastrēgumu problēmu, uzlabot satiksmes drošību, un, jo mazāk laika mēs pavadīsim automašīnās ar ieslēgtiem dzinējiem, jo vienlaikus samazināsies arī CO2 izmešu apjoms. Tātad visi iepriekšējā aktivitātē minētie mērķi tiktu sasniegti arī šādā atbilstoši ilgtspējīga transporta prioritātē,» skaidroja A. Antonovs. Bijušais satiksmes ministrs A. Matīss domā, ka labs piemērs dzelzceļa elektrifikācijas vietā būtu investēt autoceļos: «Nākamgad remontdarbu apjoms valsts autoceļiem samazināsies par vismaz trešdaļu, un visiem ir skaidrs, ka nākamajā finansējuma periodā ES vairs nefinansēs Latvijas autoceļu rekonstrukciju. Tas jau būs jādara mums pašiem par saviem budžeta līdzekļiem, kuru, kā mēs visi labi zinām, jau tā nepietiek.»
Latvijai jau ir bijusi līdzīga pieredze iepriekšējā fondu līdzekļu plānošanas periodā. «EK neuzskata savus lēmumus par akmenī iecirstiem un tādiem, kurus nevarētu mainīt. Plānošanas periods ir spēkā līdz 2022. gada beigām. Ir saprotams, ka gan ekonomiskā situācija, gan politiskie lēmumi šajā laikā var būtiski mainīties, tādēļ ir loģiski, ja ar atbilstošu pamatojumu ir iespējams vienoties ar EK par piešķirto līdzekļu pārdali citām, iespējams, svarīgākām prioritātēm.»