Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa
Iesūti ziņu!

«Narvesen Baltija» apgrozījums pērn pieaudzis par 0,5%

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Ieva Čīka/LETA

«Narvesen» franšīzes veikalu tīkla pārvaldošā uzņēmuma SIA «Narvesen Baltija» apgrozījums pagājušajā gadā pieauga par 0,5% jeb 300 000 eiro, sasniedzot 60,57 miljonus eiro, bet kompānijas peļņa samazinājās par 21% un bija 2,24 miljoni eiro, aģentūrai LETA pavēstīja uzņēmuma pārstāvji.

«Narvesen Baltija» valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica norādīja, ka uzņēmums 2017.gada rezultātus vērtē kā labu apliecinājumu mērķtiecīgai izaugsmei un vairāku gadu laikā veiktajām investīcijām.

Viņa atzīmēja, ka pērn «Narvesen» mazumtirdzniecības tīkla attīstībā ieguldīti 1,3 miljoni eiro. Tostarp «Narvesen Batija» veica investīcijas esošo tirdzniecības vietu vizuālās pievilcības uzlabošanā, atsvaidzinot gan veikalu fasādes, gan interjeru. «Pateicoties plašajam pārklājumam visos Latvijas reģionos, «Narvesen» zīmolam ir augsti atpazīstamības rādītāji - 92% Latvijas iedzīvotāju zina «Narvesen», bet vairāk nekā 75% pie mums iepērkas. Attīstot zīmolu ar jaunu grafisko identitāti gan logotipā, gan jauno veikalu noformējumā, nostiprinājām «Narvesen» pozīcijas ēdienu un dzērienu pa ceļam segmentā,» sacīja «Narvesen Baltija» valdes priekšsēdētāja.

Judovica norādīja, ka «Narvesen» ir strauji augošs mazumtirdzniecības veikalu tīkls, kas uzskatāms par «convenience store» jeb mazā formāta veikalu tendenču attīstības noteicēju Latvijā. Līdz ar to tuvāko divu gadu laikā «Narvesen» tīkla izaugsmē plānots ieguldīt vēl trīs miljonus eiro. «Plānojam atvērt 15 jaunas «Narvesen» mazumtirdzniecības vietas un rekonstruēt 15 esošās, ieviešot jauno grafisko identitāti un atjaunojot veikalu vizuālo pievilcību,» sacīja «Narvesen Baltija» valdes priekšsēdētāja.

Viņa atzīmēja, ka arī 2018.gadā «Narvesen Baltija» paredz stabilu izaugsmi, tostarp attīstību sekmēs «Narvesen» īstenotie efektivitātes un kvalitātes celšanas pasākumi, kā arī pastiprinātais uzsvars uz veselīgāku ēdienu un dzērienu pa ceļam sortimenta paplašināšanu.

«Narvesen» franšīzes veikalu tīklā ietilpst 245 tirdzniecības vietas. Pašlaik franšīzes tīkls Latvijā darbojas 36 pilsētās un nodrošina darba vietas vairāk nekā 650 cilvēkiem. «Narvesen Baltija» pamatdarbība ir zīmola «Narvesen» vadība, mazumtirdzniecības tīkla attīstība un mazumtirdzniecība «Narvesen» tirdzniecības vietās.

Aģentūra LETA jau vēstīja, ka 2016.gadā «Narvesen Baltija» apgrozījums bija 60,277 miljoni eiro, bet uzņēmuma peļņa bija 2,831 miljons eiro.

«Narvesen Baltija» reģistrēta 1997.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 10,593 miljoni eiro. «Narvesen Baltija» pieder norvēģu uzņēmumam «Reitan Servicehandel». «Narvesen» iekļauts «Reitan» uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā «Narvesen», «Pressbyrån», «R-kiosk» un «7-Eleven».

Tēmas

Svarīgākais
Uz augšu