Viņa atzīmēja, ka arī 2018.gadā «Narvesen Baltija» paredz stabilu izaugsmi, tostarp attīstību sekmēs «Narvesen» īstenotie efektivitātes un kvalitātes celšanas pasākumi, kā arī pastiprinātais uzsvars uz veselīgāku ēdienu un dzērienu pa ceļam sortimenta paplašināšanu.
«Narvesen» franšīzes veikalu tīklā ietilpst 245 tirdzniecības vietas. Pašlaik franšīzes tīkls Latvijā darbojas 36 pilsētās un nodrošina darba vietas vairāk nekā 650 cilvēkiem. «Narvesen Baltija» pamatdarbība ir zīmola «Narvesen» vadība, mazumtirdzniecības tīkla attīstība un mazumtirdzniecība «Narvesen» tirdzniecības vietās.
Aģentūra LETA jau vēstīja, ka 2016.gadā «Narvesen Baltija» apgrozījums bija 60,277 miljoni eiro, bet uzņēmuma peļņa bija 2,831 miljons eiro.
«Narvesen Baltija» reģistrēta 1997.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 10,593 miljoni eiro. «Narvesen Baltija» pieder norvēģu uzņēmumam «Reitan Servicehandel». «Narvesen» iekļauts «Reitan» uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā «Narvesen», «Pressbyrån», «R-kiosk» un «7-Eleven».