«Narvesen» jauna vizuālā identitāte; divu gadu laikā attīstībā ieguldīs € 3 miljonus

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: publicitātes

«Narvesen» franšīzes veikalu tīklam izveidota jauna vizuālā identitāte, ar kuru jau atvērti seši «Narvesen» veikali. Savukārt nākamo divu gadu laikā uzņēmuma attīstībā plānots ieguldīt vēl trīs miljonus eiro, informēja «Narvesen» pārstāvji.

Līdz ar jauno grafisko identitāti, «Narvesen» paredz nostiprināt pozīcijas līdzņemamo ēdienu un dzērienu segmentā. Jaunajā veidolā atvērts viens «Narvesen» veikals Jelgavā un četri Rīgā - tirdzniecības centros «Spice», «Damme» un «Domina Shopping», kā arī Āgenskalnā. Aizvadītajā nedēļā atvērts arī jauns «Narvesen» veikals «Valdemāra Centrā», Kr.Valdemāra ielā 21, Rīgā, kur kā pilotprojekts ieviesta arī jauna tipa «aizkases zona», bet kases zona papildināta ar digitālā ekrāna risinājumu.

Tāpat jaunā grafiskā identitāte šogad pakāpeniski tiks ieviesta «Narvesen» produktu iepakojumā – etiķešu dizainā.

Jauno grafisko «Narvesen» identitāti izstrādāja mātes uzņēmums «Reitan Convenience», un tas tiek ieviests visās valstīs, kurās darbojas «Narvesen» veikalu tīkli. Latvijā to plānots ieviest pakāpeniski - ar jauno grafisko identitāti tiks atvērti visi jaunie veikali.

Kopumā pērn «Narvesen» tīkla attīstībā Latvijā investēti 1,3 miljoni eiro, bet tuvāko divu gadu laikā tā izaugsmē plānots ieguldīt vēl trīs miljonus eiro. Minētajā laikā paredzēts izveidot 15 jaunas tirdzniecības vietas, kā arī rekonstruēt 15 esošās, ieviešot jauno grafisko identitāti un atjaunojot veikalu vizuālo pievilcību, atsvaidzinot gan fasādes, gan interjeru, kā pilnveidojot sortimentu.

SIA «Narvesen Baltija» valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica norādīja, ka «Narvesen» franšīzes mazumtirdzniecības tīkls Latvijā fokusējas uz līdzņemamo ēdienu un dzērienu, kā arī preses un servisu nodrošināšanu iedzīvotājiem. Ņemot vērā, ka pārtikas niša cilvēkiem ikdienas steigā kļūst arvien svarīgāka, uzņēmums pērn ieviesa vairāk nekā 60 jaunus produktus ar kvalitātes zīmi «Fresh & Tasty». «Arī šogad turpināsim strādāt, lai ieviestu tirgū virkni jaunumu,» uzsvēra Judovica.

Komentējot vizuālās identitātes maiņu, «Narvesen Baltija» valdes priekšsēdētāja skaidroja, ka franšīzes veikalu tīkla logo kļuvis mūsdienīgāks gan krāsās, gan formās un pielāgojams visdažādākajiem veikalu formātiem un vidēm, kur darbojas «Narvesen».

«Narvesen» pārvaldošā uzņēmuma SIA «Narvesen Baltija» apgrozījums 2016.gadā bija 60,277 miljoni eiro, kas ir par 0,2% vairāk nekā 2015.gadā, bet uzņēmuma peļņa 2016.gadā bija 2,831 miljons eiro, kas ir samazinājums par 15,6%, liecina «Firmas.lv» informācija.

«Narvesen Baltija» pamatdarbība ir zīmola «Narvesen» vadība, mazumtirdzniecības tīkla attīstība un mazumtirdzniecība 250 tirdzniecības vietās. Patlaban visas «Narvesen» tirdzniecības vietas vada neatkarīgi uzņēmēji uz franšīzes līgumu pamata.

«Narvesen Baltija» reģistrēta 1997.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 10,593 miljoni eiro. «Narvesen Baltija» pieder norvēģu uzņēmumam «Reitan Servicehandel». «Narvesen» iekļauts «Reitan» uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā «Narvesen», «Pressbyrån», «R-kiosk» un «7-Eleven».

Svarīgākais
Uz augšu