«787 Dreamliner» detaļas tiek ražotas Dienvidkarolīnas un Kanzasas štatā ASV, kā arī Japānā un Itālijā.
Antonov An-124 «Ruslan»
24 riteņi, iekšējā pacēlāja sistēma un vairākas durvis, turklāt tas var «pieliekties», lai milzīgajā kravas nodalījumā varētu iebraukt ar auto, - tāds ir «Antonov An-124-100» modelis, saukts arī par «Ruslan».
«Ruslan» lidaparāti savulaik Ukrainā tika ražoti padomju gaisa spēku vajadzībām. Taču 1992.gadā «Antonov» saredzēja iespēju ielauzties lielo civilo kravas lidmašīnu tirgū.
Pašlaik «Antonov Airlines» un «Volga-Dnepr Airlines» lietošanā ir 19 «Ruslan» lidaparāti.
Tajos tiek pārvadātas visdažādākās kravas - pacēlāji un hidrauliskās turbīnas, kalnrūpniecības un naftas ieguves aprīkojums, lidmašīnu motori, satelīti, mūzikas koncertu aprīkojums un pat tīrs zelts. Reiz šādā lidaparātā pat tika pārvadāta 109 tonnas smaga lokomotīve.
Antonov An-225 «Mriya»
«Antonov An-225» ir pasaulē lielākā lidmašīna. Tai ir seši motori, un attālums no viena spārna gala līdz otram ir 88,4 metri.
«Mriya» spēj transportēt līdz pat 250 tonnām smagas kravas.
«Antonov An-225» tika radīts, lai uz tā fizelāžas varētu pārvadāt padomju kosmosa kuģi «Buran», kas pats līdzinās lidmašīnai. Pēc kosmosa programmas pārtraukšanas «Mriya» vairākus gadus krāja putekļus.
Taču 2000.gadā «Antonov» nolēma dot «Mriya» otro iespēju, un gadu vēlāk lidaparāts tika sertificēts kā civilais gaisa transporta līdzeklis.
«Antonov» apgalvo, ka «An-225» modelim piederot 240 pasaules rekordi, tai skaitā par smagāko kravu un garākajiem priekšmetiem, kas jebkad pārvietoti ar lidaparāta palīdzību.