Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

Desmit autobūves neglīteņi jeb auto, kam nav paveicies ar dizainu

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: TVNET kolāža

Autobūves pasaulē ir neskaitāmi daudz priekšzīmīga dizaina paraugu. Taču netrūkst arī tādu auto, kuriem nav īsti paveicies un par viņiem pasaule vīpsnā dažkārt pat gadu desmitiem ilgi.

 
Raksta foto
Foto: Ford

Ford Scorpio

Otrās paaudzes Ford Scorpio tika ražots periodā no 1994. gada līdz 1998.gadam.
Raksta foto
Foto: Ford
Raksta foto
Foto: Ford
 
Peugeot 307 CC
Peugeot 307 CC Foto: Peugeot

Peugeot 307, 407 & Co.

Bija periods, kad Peugeot ražoja mašīnas ar priekšējo gaisa ieplūdes atveri mašīnas platumā.

Seksam piemērotākie automobiļi jeb auto, kuros visērtāk samīļot mīļoto

Peugeot 307 SW
Peugeot 307 SW Foto: Peugeot
Peugeot 407
Peugeot 407 Foto: Peugeot
 
Raksta foto
Foto: Wikipedia/D0li0

Tango T-600

Elektriskais Tango T-600 ir tikai 99 centimetrus plats elektromobilis, kura pirmo sērijveida eksemplāru saņēma Džordžs Klūnijs.
Raksta foto
Foto: Sipa USA/ScanPix
Raksta foto
Foto: Reuters/ScanPix
 
Raksta foto
Foto: Toyota

Toyota Yaris Verso

Tā izskatās mēģinājums mazu auto padarīt maksimāli funkcionālu. Praktisks un piemērots arī tāliem ceļojumiem, tomēr ne visai izskatīgs, ir Yaris Verso, ko neražo kopš 2005.gada.

TOP10 leģendāri britu salonautomobiļu čempionāta spēkrati

Raksta foto
Foto: Toyota
Raksta foto
Foto: Toyota
 
Raksta foto
Foto: SsangYong

SsangYong Rodius

Šis Dienvidkorejas ražotāja modelis, šķiet, iekļūst ikvienā topā, kas veltīts neveiksmīgākajiem auto dizaina paraugiem.
Raksta foto
Foto: SsangYong
Raksta foto
Foto: SsangYong
 
Raksta foto
Foto: FIAT

Fiat Multipla

Šķiet, ka dizaineri, veidojot šo MPV automobili, nesapratās un saputrojās. Rezultāts ir mašīna, kas varētu būt salipināta no vairākiem citiem spēkratiem un uz pasauli raugās vienlaicīgi ar sešām acīm.
Raksta foto
Foto: FIAT
Raksta foto
Foto: FIAT
Raksta foto
Foto: FIAT
 
Raksta foto
Foto: Daimler

Maybach

Neapšaubāmi grezni, bagātīgi aprīkoti, ar augstu komforta līmeni un arī dārgi ir gadsimta sākumā atdzimušā Maybach zīmola pirmie modeļi 57 un 62. To dizaineri gan paslinkoja, un rezultātā tie izskatās, kā S klases sedani ar viegliem ģenētiskiem defektiem. Arī tirgū šie auto palika nesaprasti, un Maybach kā atsevišķa marka likumsakarīgi tika likvidēta. Tagad gan šis vārds Mercedes modeļu klāstā ir atgriezies un apzīmē pašus greznākos, pašus komfortablākos auto.

TOP 10: lūk, kas bija pērn visvairāk pārdotie auto pasaulē

Raksta foto
Foto: Daimler
Raksta foto
Foto: Daimler
 
Raksta foto
Foto: Nissan

Nissan LEAF

Visvairāk pārdotais elektromobilis pasaulē, taču, ja runā par izskatu, tā vien šķiet, ka šā auto dizainu radījis speciālists no Varžu planētas.
Raksta foto
Foto: Nissan
Raksta foto
Foto: Nissan
Raksta foto
Foto: Nissan
 
Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Reliant Robin

Nez, kam ienāca prātā, ka auto ar trim riteņiem ir labāks nekā auto ar četriem riteņiem? Ar stabilitāti pagriezienos šim auto katrā ziņā ir zināmas problēmas.
Raksta foto
Foto: Publicitātes foto
Raksta foto
Foto: Publicitātes foto
 
Raksta foto
Foto: Suzuki

Suzuki X-90

Krosoveriņš ar divām durvīm un divām sēdvietām. Pēc vācu AutoBild informācijas no tirgus tas pazuda gadu pēc tam, kad tajā bija nonācis.
Raksta foto
Foto: Suzuki
Raksta foto
Foto: Wikipedia/Rudolf Stricker
Uz augšu