Par aizvadīto braucienu stāsta konkursa «Latvijas Gada auto 2019» žūrijas biedrs Agnars Jundass: «Prognozēju, ka šis būs krosoveru gads – turklāt mazo krosoveru, kas gluži nav apvidus auto. Par to liecina gan šajā braucienā pārstāvēto modeļu klāsts, gan to izpildījums. Taču tas nav pārsteigums, jo tādas ir tirgus tendences un šādi automobiļi kļūst arvien pieprasītāki. Sīva cīņa konkursā gaidāma arī premium segmentā, kur jau ir četri spilgti modeļi. Žūrijai nebūs viegli noteikt uzvarētājus, jo katram auto ir savi trumpji.»
Iespaidos par «Latvijas Gada auto 2019» pavasara testa braucienu dalījās žūrijas biedrs Uldis Hmieļevskis: «Šoreiz braucienā bija sastopamas divas izteiktas automobiļu grupas. Viena no tām bija cenas ziņā salīdzinoši pieejami automobiļi, sākot no 13 000 EUR līdz 30 000 EUR dažādās versijās, kas Latvijas tirgū iespējams aizņem lielāko tirgus daļu. Otra grupa bija izteikti premium segmenta automobiļi - nākamā līga, kurā cenas sākas no 40 000 EUR. Patīkami pārsteidza Seat Arona un Hyundai Kona, kas par draudzīgu cenu ir rūpīgi nostrādāti, piedāvā bagātīgu komplektāciju un aizraujošas gaitas īpašības. Pozitīvi, ka arī «Mercedes-Benz» ievērojami strādājuši pie tehniskām novitātēm, it īpaši multimediju sistēmas. Jau daudzus gadus gribējās pārmest auto ražotājiem par iepalikšanu IT jomas attīstībā. Ja, piemēram, viedtālruņiem jauni modeļi tiek izdoti ik pa pāris gadiem, tad bieži vien šķiet, ka jaunos automobiļos tiek izmantoti pagājušā gadsimta risinājumi. Tagad mēs redzam, ka auto ražotāji ir pielikuši pūles arī šajā jomā. Domāju, ka daudziem tehnoloģiju faniem tas būs ļoti svarīgi.»