Būvniecība tika pabeigta 13 mēnešu laikā. Rekonstrukcijas ietvaros tiek pārbūvēta arī Daugavas stadionam pieguļošo ielu infrastruktūra. Sadarbības partneris Rīgas domes Satiksmes departaments pašlaik veic Ata, Vagonu un Augšielas pārbūvi, tuvākajā laikā tiks sākta Augusta Deglava satiksmes pārvada pārbūve.
Dienvidu un ziemeļu tribīņu būvniecība un rietumu tribīņu rekonstrukcija ir tikai pirmais posms no Daugavas stadiona vērienīgās rekonstrukcijas. Nākamie posmi līdz 2022.gadam paredz pilnībā pārbūvēt un attīstīt Daugavas stadiona sporta infrastruktūru, izveidojot to par mūsdienīgu un multifunkcionālu kultūras un sporta kvartālu. Attīstības risinājumi iekļauj vieglatlētikas manēžas ar 500 skatītāju vietām un vieglatlētikas treniņu laukuma būvniecību, multifunkcionālās halles ar 4000 sēdvietām būvniecību basketbola, florbola, handbola, telpu futbola, volejbola un frisbija vajadzībām, ledus halli hokeja un daiļslidošanas vajadzībām, dabīgās zāles futbola laukuma rekonstrukciju, centrālā pulcēšanās laukuma izbūvi ar labiekārtotu sporta laukumu zonu.
Teritorijas labiekārtošana ietvers aktīvās atpūtas zonas izveidi ar āra trenažieriem, vingrošanas laukumu un bērnu rotaļu laukumu, kā arī «Park&Ride» stāvparka izbūvi. Tāpat Daugavas stadiona teritorijā ir plānota privāto investīciju objektu attīstība, paredzot telpas sportistu viesnīcai, mazumtirdzniecībai, birojiem un tādiem cīņas sporta veidiem kā bokss, taekvondo un džudo.
Latvijas simtgadei veltīto projektu «Kultūras un sporta kvartāla izveide Grīziņkalna apkārtnē» īsteno Daugavas stadions sadarbībā ar Rīgas domes Satiksmes departamentu. Projekts tiek finansēts no Eiropas reģionālā attīstības fonda, valsts, pašvaldības un privātajiem līdzekļiem, kopējam finansējuma apmēram pārsniedzot 62 miljonus eiro.