Veļas ražošanas uzņēmuma AS «Lauma Lingerie» apgrozījums pērn bija 6,635 miljoni eiro, kas ir par 26,3% vairāk nekā 2016.gadā, savukārt tās peļņa pieauga 7,5 reizes, sasniedzot 289 178 eiro, liecina informācija «Firmas.lv».
«Lauma Lingerie» apgrozījums pērn pieauga par 26,3%
Atbilstoši vadības ziņojumam uzņēmuma pārdošanas apjoms aizvadītajā gadā palielinājās par 26% sekojošos noieta tirgos - Latvijā, Lietuvā, Albānijā, Moldovā, Izraēlā, Kazahstānā, Krievijā un Baltkrievijā.
Pērn «Lauma Lingerie» turpināja sadarbību ar franšīzes partneriem 12 pasaules valstīs - Igaunijā, Lietuvā, Latvijā, Saūda Arābijā, Ugandā, Mongolijā, Kosovā, Krievijā, Baltkrievijā, Vācijā, Ukrainā un Albānijā. Kopumā 2017.gadā uzņēmumam bija 42 franšīzes veikali.
Ziņojumā teikts, ka pērn uzņēmuma attīstībā kopumā ieguldīti 83 467 eiro.
Kā informēja uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Linda Matisone, eksports pērn veidoja 91% un lielākie noieta tirgi ir Baltkrievija, Ukraina, Krievija, Baltijas valstis, Albānija u.c. Vienlaikus aizvadītajā gadā sākts eksports arī uz ASV, Melnkalni, Poliju, Azerbaidžānu u.c.
Vadība ziņojumā kā galvenos «Lauma Lingerie» uzdevumus 2018.gadā izvirzījusi pārdošanas apjomu sasniegšanu, kas pret 2017.gadu nav mazāks par 12%, esošo eksporta tirgu attīstīšanu un jaunu apgūšanu, kā arī konkurētspējīgu kolekciju izstrādāšanu.
«Lauma Lingerie» 2016.gadā strādāja ar 5,255 miljonu eiro apgrozījumu un peļņu 38 524 eiro apmērā.
AS «Lauma Lingerie» dibināta 2005.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 35 571 eiro. «Lauma Lingerie» ir 100% AS «Silvano Fashion Group» meitasuzņēmums. «Silvano Fashion Group» ir starptautisks veļas ražošanas un mazumtirdzniecības uzņēmums, kura akcijas tiek kotētas Tallinas un Varšavas fondu biržās.