1961.gadā Chevrolet radīja Mako Shark Corvette - šova automobili, kura dizains, kā jau noprotams no nosaukuma, balstīts ātrpeldētājas mako haizivs plūdlīnijās.
Mazliet vēstures: Corvette, kuras dizainu iedvesmoja haizivs
Turklāt ne jau šādas tādas, bet General Motors Stila nodaļas (tagad to dēvē par General Motors Dizaina centru) tā laika viceprezidenta Viljama Mičela Floridas krastos noķertas mako haizivs ķermeņa līnijās.
Piedevām mako haizivs iedvesmojusi ne tikai virsbūves formas, bet arī tās krāsojumu, kas ir tumši zils augšējā daļā un balts apakšā.
Mako Shark Corvette bija ne tikai citādāka dizaina iemiesojums, tā kalpoja arī kā platforma dažādu eksperimentālu motoru izmēģināšanai. To vidū bija dzinējs ar mehānisko kompresoru un četriem karburatoriem, dzinējs ar degvielas iesmidzināšanas sistēmu, kā arī V8 motors ar diviem karburatoriem.
Galu beigās Mako Shark Corvette tika apgādāta ar 1969.gada sērijveida ZL-1 V8 motoru no Chevrolet klāsta. Tā darba tilpums ir 7 litri, bet jauda - vairāk nekā 425 ZS.
Var piebilst, ka sešdesmitajos gados General Motors Stila nodaļā tika radīti vēl vairāki Corvette prototipi. Arī tos Viljams Mičels veidoja, par iedvesmas avotu ņemot jūras radības. 1965.gadā tapa Mako Shark II, taču šis auto tika izbrāķēts un nosūtīts atpakaļ uz Stila nodaļu izmaiņu veikšanai. Darbs ar šo konceptauto ilga četrus gadus, un 1969.gadā bija gatavs Chevrolet Manta Ray. Vīziju, kādam būtu jābūt šim auto, Mičels guva kādā no makšķerēšanas izbraukumiem, kad okeānā redzēja spēcīgās un graciozās mantas.
Jāpiebilst, ka šis auto jau bija tuvāks sērijveida automobiļa izskatam ar sānos izvadītām izplūdes caurulēm un diviem izbīdāmiem atstarotājiem, kas no bagāžnieka vāka pacēlās straujas bremzēšanas gadījumā. Arī šim auto bija ZL-1 V8 dzinējs.