Kompānija Polestar publiskojusi kadrus no testiem, kuros aiz polārā loka -25 grādu temperatūrā tiek izmēģināts kompānijas pirmais hibrīdauto. Tā ātrums atsevišķās epizodēs ir vairāk nekā 200 kilometri stundā.
Polestar parāda savu 600 ZS hibrīdu darbībā ziemas apstākļos
Polestar, kas agrāk bija daļa no Volvo, tagad ir kompānija, kura nodarbosies ar «karstu» elektromobiļu ražošanu.
Pirmie Polestar 1 prototipi, kas nogādāti Zviedrijas ziemeļos, bija bez jebkādām drošības sistēmām, lai kompānijas testu piloti varētu izmēģināt dažādus amortizatorus, atsperes un citus piekares elementus reālos apstākļos. Piemēram, stabilizatori vien tika izmēģināti 10 dažādās konfigurācijās (kā priekšā, tā arī aizmugurē), lai iegūtu līdzsvarotu gaitu un vienlaicīgi prognozējamu vadāmību.
Polestar 1 pirmo reizi tika parādīts 2017.gada pavasarī. Automobilim ir 2 litru četru cilindru turbo motors, kas griež priekšējos riteņus, starteris/ģenerators un divi elektromotori, kuri griež aizmugurējos riteņus. Šīs iekšdedzes dzinēja un trīs elektromotoru kombinācijas kopējā veiktspēja ir 600 ZS un 1000 Nm.
Lai gan uzņēmums ir atdalīts no Volvo, Polestar 1 konstrukcijā izmantota Volvo moduļveida tehnoloģiskā platforma un pirmo reizi pasaulē izmantoti kompānijas Öhlins izstrādātā aktīvā piekare.
Paredzams, ka Polestar 1 tirdzniecībā nonāks 2019.gadā un maksās ap 120 tūkstošiem eiro.