Tiesas sēde vēl turpinās.
Jau vēstīts, ka kādreizējais LDz vadītājs Magonis no darba tika atbrīvots pēc tam, kad Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs viņu aizturēja aizdomās par kukuļņemšanu. Rīgas rajona tiesa 2015.gada 8.augustā Magonim kā drošības līdzekli piemēroja apcietinājumu, bet vēlāk tiesa viņu nolēma atbrīvot pret 400 000 eiro lielu drošības naudu.
Limbažu rajona tiesa 15.janvāra tiesas sēdē atcēla Magonim noteiktais aizliegums izbraukt no valsts, kā arī atsevišķi izdalīja un nodeva Igaunijas tiesai «Skinest Rail» lietas daļu. Prokurore Evita Masule aģentūrai LETA norādīja, ka juridiskas personas ir jātiesā valstīs, kur tās ir reģistrētas, un nav pamata bažām, ka Igaunijas tiesā uzņēmumam varētu draudēt mazāka atbildība.
Žurnāls «Ir» iepriekš vēstīja, ka apsūdzībā neprecizētā laikā no 2014.gada beigām līdz 2015.gada sākumam abi uzņēmēji vienojušies par 800 000 eiro lielu kukuli, lai Magonis atbalstītu lokomotīvju iepirkšanu, kā arī noorganizētu Osinovskim piederošās «Daugavpils Lokomotīvju remonta rūpnīcas» pārstāvju tikšanos ar toreizējo «Krievijas dzelzceļa» vadītāju Vladimiru Jakuņinu, skaidrots apsūdzībā.
Daugavpils rūpnīca 2014.gadā bija nosūtījusi vēstuli LDz «Ritošā sastāva serviss» un «LDz Cargo», piedāvājot septiņas lietotas «2TE116» sērijas dīzeļlokomotīves, taču šis piedāvājums ticis noraidīts. Aptuveni ap to pašu laiku 2014.gadā «Skinest Rail» bija iegādājusies četras tāda paša tipa dīzeļlokomotīves, kurām bija nepieciešams kapitālais remonts.
Savukārt 2015.gada sākumā «LDz Cargo» tomēr nolēma, ka viņiem ir nepieciešamas četras «2TE116» tipa dīzeļlokomotīves un izsludināja iepirkumu, kuram pieteicās tikai «Skinest Rail», taču uzņēmuma piedāvātās lokomotīves neatbilda tehniskajām prasībām. Sarunu rezultātā tika panākta vienošanās, ka uzņēmums tās izremontēs un samazinās to cenu, norādīts apsūdzībā.
Pēc līguma parakstīšanas Osinovskis ieradās pie Magoņa, lūdzot samazināt kukuļa summu. Abi vienojās par pusmiljonu eiro, teikts apsūdzībā.