Ņujorkas auto šovā Fiat Chrysler Automobiles grupas uzņēmums Maserati prezentēja jaudīgāko un dinamiskāko modeli kompānijas pastāvēšanas vēsturē - Levante Trofeo.
Maserati apvidnieks ieguvis Ferrari V8 motoru
Maserati Levante Trofeo tiek uzstādīts 3,8 litru V8 twin-turbo motors ar 590 ZS un 730 Nm. Dzinējam ir jauni turbokompresori, cilindru bloka galva, sadales vārpstas, kā arī vārsti un vadības programmatūra.
Uzlabotais astoņu cilindru motors strādā pārī ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, caur kuru vilkme tiek novadīta Q4 pilnpiedziņas sistēmai. Līdz simtam Levante Trofeo, kam piedevām ir šādas klases automobiļiem neraksturīgā Launch Control sistēma, spēj paātrināties 3,9 sekundēs un maksimāli attīsta vismaz 300 kilometru stundā. Maserati savos preses materiālos katrā ziņā norāda, ka maksimālais ātrums ir >300 km/h.
Trofeo modifikācija no pārējiem Levante atšķiras ne tikai ar veiktspēju, bet arī vizuālo noformējumu. Tam, piemēram, ir riteņu diski ar līdz pat 22 collu diametru, citādāka dizaina ventilācijas atveres sānos, vertikālas lameles priekšējos gaisa savācējos, kā arī oglekļa šķiedras priekšējais spoilers un ventilācijas atveres motora pārsegā. No vieglā, bet izturīgā materiāla izgatavotas arī citas detaļas eksterjerā un salona noformējumā.
Levante Trofeo standarta aprīkojumā iekļauti ar ādu apvilkti sporta sēdekļi, Bowers & Wilkins audio sistēma ar 17 skaļruņiem, LED matricu priekšējie lukturi, kā arī augstas veiktspējas bremžu sistēma. Papildus tam ASV un Kanādā Maserati izlaidīs īpašu Levante Trofeo launch edition sēriju. Šiem auto būs pieejama kāda no astoņām unikālajām virsbūves krāsām, 21 vai 22 collu riteņi, kā arī melnas ādas salona apdare ar dzelteniem akcentiem.
Nobeigumā var piebilst, ka pirms Levante Trofeo iznākšanas jaudīgākais Maserati bija sedans Quattroporte GTS. To itāļi apgādāja ar 3,8 litru motoru, kura jauda ir 530 ZS, bet griezes moments - 650 Nm.