Par dīzeļdzinējiem nekādas informācijas pagaidām nav, taču japāņiem ir tendence no šīs tehnoloģijas pakāpeniski atteikties.
Variācijas
Par Eiropas versiju informācijas pagaidām nav, taču ASV jaunā RAV4 būs pieejama trīs dažādās modifikācijās - XSE Hybrid, Adventure un Limited. Kā sportiskākā no tām tiek pozicionēta XSE Hybrid, kam būs glancēti spoguļu korpusi un akcenti bamperā, pazeminēts klīrenss un atšķirīga dizaina LED priekšējie lukturi, kas būs standarts pat lētākajiem hibrīdiem XLE Hybrid. Hibrīdam būs arī atšķirīgs balstiekārtas un stūres sistēmas regulējums.
Adventure tikmēr būs nedaudz robustāks dizains ar augstākiem jumta reliņiem, izteiksmīgākas riteņu arku uzlikas, agresīva radiatora reste un unikāla dizaina riteņi. Šim RAV4 modelim jau
standartā paredzēta Dynamic Torque Vectoring sistēma, kā arī Multi Terrain Select,
kas ļauj mainīt pilnpiedziņas sistēmas iestatījumus braukšanai pa sniegu, dubļiem, granti vai smiltīm.
Pēdējā versija tikmēr būs visgreznākā ar astoņos virzienos elektriski regulējamiem, ventilējamiem un apsildāmiem sēdekļiem, panorāmas jumtu, 19 collu riteņiem un citiem labumiem.
Cik maksās?
Šo jautājumu uzdod gandrīz visi, kas domā par automašīnas maiņu vai jaunas iegādi. Tomēr atbildes pagaidām nav pat ASV tirgū, kur jaunā RAV4 nonāks vispirms. Arī Toyota Eiropas preses dienests klusē. Bet tas arī saprotams, jo,
ja ASV modelis tiks ieviests šā gada nogalē, tad Eiropā tikai 2019.gada pirmajā ceturksnī.
Visticamāk, pilna jaunās mašīnas specifikācija tiks atklāta Parīzes auto šovā.