Berga stāstīja, ka 2010.gadā no «Skinest Rail» iegādātas sešas šī tipa lokomotīve, bet 2013.gadā - vēl viena. Skaidrojot tieši šī tipa lokomotīvju iegādi, Berga norādīja, ka «2TE116» lokomotīves esot krietni jaudīgākas un ekonomiskākas nekā alternatīvas. Tāpat Berga izcēla faktu, ka līdz šim aktīvi tika izmantotas «2M62» tipa lokomotīves, kuras vairs netiek ražotas, tādējādi ir apgrūtināta to apkope, jo tām nav pieejamas rezerves daļas.
««2TE116» lokomotīvju iegāde atbilda visām LDz koncerna interesēm, jo tas bija ekonomiski izdevīgi visiem koncerna dalībniekiem,» uzsvēra Berga, skaidrojot iemeslu kādēļ, tika iegādātas lokomotīves.
Bijusī RSS valdes priekšsēdētāja apgalvoja, ka «2TE116» lokomotīves iegādāties var tikai lietotas, jo tās tiek ražotas Krievijā, tādējādi krietni apgrūtinot lokomotīvju sertifikāciju. Tāpat Berga norādīja uz cenu atšķirību, meklējot citu firmu alternatīvas, piemēram, lietota «2TE116» lokomotīve maksāja aptuveni 2 miljonus eiro, savukārt jauna alternatīva lokomotīve no Ukrainas izmaksātu aptuveni 8 miljonus eiro.
Komentējot noslēgto darījumu ar «Skinest Rail», Berga uzsvēra, ka tika panākts, ka Igaunijas uzņēmums par saviem līdzekļiem veiks remontu lokomotīvēs, kurām nepieciešami uzlabojumi, tādējādi padarot darījumu vēl izdevīgāku.