Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

Jaunais Dacia Duster Rīgas un Pierīgas bezceļos

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

13. un 14. martā Latvijas, Lietuvas un Igaunijas auto un mediju nozares pārstāvji piedalījās starptautiskajā Dacia Duster testa braucienā Rīgas reģionā.

Agram pavasarim raksturīgie laika apstākļi, kas piedāvāja kūstoša sniega un dubļu apgrūtinātu braukšanu, bija tieši tas, kas vajadzīgs, lai pārbaudītu, uz ko ir spējīgs jaunais Dacia Duster. Lielākā daļa no testa braucieniem notika slapjā un dubļainā 333 trasē ar dažādību maršrutu izvēlē, lai būtu iespējams labāk novērtēt auto iespējas un relatīvi zemā svara (apmēram 1200 - 1300 kg) un 210 mm klīrensa priekšrocības.

Lai gan jaunais Duster ir ļoti līdzīgs priekštecim, Renault Polska preses atašejs Janušs Hlodila testa brauciena gaitā norādīja, ka «katra detaļa ir pilnīgi jauna». Piemēram, jaunajam Duster ir manāmas daudz izteiktākas virsbūves līnijas, kas uzsver mašīnas robusto raksturu. Plašāka priekšējā daļa, paaugstināta viduslīnija un aizmugurējās aizsargplāksnes pievērš uzmanību automašīnas piedzīvojumu meklētāja garam.

Vadītājs turpretī iegūs no jaunas formas sēdekļiem un sēdpozīcijas, savukārt stūres iekārta ar elektrisko pastiprinātāju un adaptīvu atbalstu, atvieglos braukšanu pa šoseju, kā arī manevrējot pilsētā. Vadītāja vajadzībām būs pieejami arī plašāk sastopamie asistenti, piemēram, Hill Start Assist un Hill Descent Control, kā arī apkārtskata kamera. Dacia sola, ka salonā varēs just arī uzlaboto ārējo trokšņu izolāciju.

Latvijā Duster pieejams 4x2 un 4x4 versijās, kam paredzēts 1,6 litru atmosfēriskais motors ar 115 ZS, 1,2 litru turbodzinējs ar 125 ZS, kā arī 1,5 litru dīzeļdzinējs ar 90 vai 110 zirgspēkiem.

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto
Uz augšu