Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

«Paade Mode» kolekcija «Labāko draugu klases gadagrāmata»

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Jānis Škapars/TVNET

Šī kolekcija turpina Paade Mode stabilās izaugsmes kursu, uzņēmumam nostiprinoties kā līderim ne tikai bērnu modes jomā Latvijā, bet arī kā vienam no vadošajiem Latvijas modes zīmoliem eksporta jomā. Jaunā kolekcija ir kā piedzīvojumiem bagāts ceļojums skolas ikdienā, sākot ar mirkli, kad bērns pirmo reizi atver dienasgrāmatu, un noslēdzot sezonu ar pasakainu ziemas brīvdienu atmosfēru.

Zīmola piedāvāto apģērbu klāstā ir dažādu stilu kleitas, no eleganti piegrieztām līdz brīvā laika, mēteļi, bomber stila jakas, apjomīgi un bezvīļu adījumi, džemperi, legingi, žaketes un bikses zēniem. Par kolekcijas iedvesmu kalpojuši pasaulslavenu bērnu grāmatu varoņi, kā, piemēram, «Anna no «Zaļajiem Jumtiem»», Toms Sojers un citi. Visi šie personāži rosinājuši iztēli ar mērķi radīt apģērbu, kas ir izteiksmīgs, spilgts, pārmantojams un liek bērnu acīm smaidīt.

«Augot un attīstoties kā uzņēmumam, palielinās arī mūsu atbildība. Katru jaunu sezonu uzdevums ir ne tikai saglabāt interesi zīmola cienītāju vidū vairāk nekā 20 pasaules valstīs, bet arī saglabāt bezkompromisu pieeju kvalitātes, ilgtspējīgas un videi draudzīgas ražošanas ziņā. Lai gan esam Latvijas uzņēmums, mūsu darbam ir pasaules līmeņa kvalitātes mēraukla – 98% Paade Mode izstrādājumu tiek eksportēti. Tāpēc mums ir svarīgi ne tikai izvēlēties Eiropā ražotus izejmateriālus un ražošanas procesā nodrošināt darbu Latvijas cilvēkiem,» ar aizrautību stāsta Paade Mode dibinātāja un vadītāja Linda Raituma.

«Bērnu ikdienas dzīvē skola ir piemērota vide sapņu īstenošanai, mācībām, draudzības saišu stiprināšanai, kur bieži vien apģērbs un stils ir elementi, kas spilgti raksturo bērna personību un liek tai izcelties pārējo vienaudžu vidū. Lai atbilstu mūsdienīgu ģimeņu dzīvesstila prasībām, Paade Mode zīmola vērtības paredz, ka apģērbam jābūt izcili piegrieztam, ērti kopjamam un pārmantojamam. Šā brīža mode pieprasa, lai apģērbs būtu viegli kombinējams starp ielu un augstās modes stila elementiem. Tāpat tam jābūt piemērotam gan skolas apmeklējumam, gan, nomainot kādu apģērba daļu, ar iespēju doties uz draugu ballīti,» atzīmē Paade Mode radošā direktore Santa Pīlēna.

Zīmols Paade Mode iemantojis tādu starptautisku modes un dzīvesstila mediju uzmanību kā Milk, Papier Mache, Kid's Wear Magazine, Vogue Italia, Marie Claire Enfants, Luna u.c., kā arī ieguvis prestižo starptautiskā ģimenes dzīvesstila žurnāla Milk modes balvu.

Dibināts 2011.gadā, Paade Mode joprojām ir ģimenes vadīts uzņēmums, kas šodien izaudzis par vienu no vadošajiem Ziemeļeiropas bērnu slow-fashion zīmoliem. Šajā sezonā Paade Mode pārstāvēts prestižākajās tirdzniecības vietās (Galeries Lafayette, Luisa Via Roma, Harvey Nichols) vairāk nekā 20 pasaules valstīs.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu