«Biju redzējusi iepriekš veidotos Gordona video projektus, tādēļ biju patīkami satraukta par viņa plāniem attiecībā uz manu kampaņu. Man patika tās 80. gadu nostaļģija, taču ar svaigu, mūsdienīgu pieeju. Viņš izstūma mani no manas komforta zonas ar dejošanu.» – tā saka pati Sindija Krauforde par unikālo Reserved projektu.
Izvēlēties Sindiju par jauno zīmola seju nav tikai sagadīšanās. Kampaņas koncepts sakņojas 1980. gadu estētikā. Laikā, kad Krauforde guva karjeras panākumus. Supermodele sevi pasniedza kā Amerikas modes ikonu. 80. gadu sajūtas, kas tiek izmantotas video klipā, var sajust ne tikai tās raksturīgajā gaismā un mūzikā, bet lielākoties tieši visos oriģinālajos Reserved veidotajos tēlos. Papildus tam visam, video tiek arī izmantotas daudzas detaļas, kuras atspoguļo 1980. gadu sajūtas. Sākot no ikdienišķā, simboliskā, baltās krāsas, koši ģērboņveida logo, T-krekli, džinsa jakas, kā arī bikses ar paaugstinātu jostas vietu un vēl daudzi eleganti stili, kas atgādina sieviešu lomas atveidotājas no seriāliem, kā «Dinastija» un «Hameleonu rotaļas». Tādēļ tiek veidotas tādas kombinācijas kā pasteļkrāsas bikses ar žaketi, strīpains uzvalks ar platmali. Vēl viena interesanta detaļa sportiskajā jakā, kas mugurā redzama Sindijai - tā raksturo populārāko stilu tajā laikā.Laba izvēle par video partneri bija izvēlēties Dakri Montgomeriju (Dacre Montgomery). Populāro aktieri kulta seriāla «Stranger Things» otrās sezonas. Video dod iespēju ieraudzīt vēl kādu pazīstamu aktieri poļu auditorijai – Ēriku Robertsu (Eric Roberts).