«NRA Carry Guard» kritiķi šo programmu dēvēja par «slepkavu apdrošināšanu».
«Chubb» gadījumā gan jāpiebilst, ka lēmums par «NRA Carry Guard» programmas pārtraukšanu tika pieņemts pirms vairākiem mēnešiem.
28.februārī ASV sporta preču tirgotājs «Dick’s Sporting Goods» paziņoja, ka tas pārtrauks triecienšauteņu tirdzniecību un paaugstinās ieroču iegādes minimālo vecumu no 18 līdz 21 gadam.
Šādu lēmumu uzņēmuma pārstāvji skaidro, ka ar «domām un lūgšanām», ko ASV pēc kārtējās apšaudes «sūta» cietušajiem, nav pietiekami.
Šajā pašā dienā par ieroču pārdošanas vecuma paaugstināšanu līdz 21 gadam paziņoja arī ASV tirdzniecības milzis «Walmart».
Ar aicinājumiem uz boikotu nācies sastapties arī tehnoloģiju uzņēmumiem «Amazon» un «Apple», jo tās savos tiešsaistes televīzijas pakalpojumos piedāvā arī NRA televīzijas struktūrvienības «NRA TV» saturu, kas uzskatāms par atklātu ieroču propagandu, piemēram, viens no «NRA TV» raidījumiem saucas «Love at first shot» («Mīlestība no pirmā šāviena»).
Aktīvisti gan nesamierinās tikai ar aicinājumiem uz boikotu un aicina privāto un valsts sektoru darīt vairāk ieroču jautājuma risināšanā.
Ņūdžersijas štata likumdevēji, piemēram, plāno pieņemt likumu, kas aizliedz štata pensiju fondiem veikt investīcijas ieroču ražošanas uzņēmumos.
Savukārt aktīvu pārvaldīšanas uzņēmumi «BlackRock» un «State Street» paziņojuši, ka gatavojas sākt sarunas ar ieroču ražotājiem, kas ir uzņēmumu pārvaldīto aktīvu sarakstā.
Tikmēr pati NRA par savām pozīcijām nešaubās un ir skeptiska par «#BoycottNRA» ietekmi. Uzņēmumu lēmumus atteikties no sadarbības ar NRA, asociācija dēvē par «kaunpilnu politiskā un pilsoniskā gļēvuma izpausmi».