Viņš piebilda, ka laika periodā no 2019.gada līdz 2021.gada rīdziniekiem būs jārēķinās ar to, ka pilsētas centrs būs automašīnām praktiski neizbraucams. «Sāksies vērienīgi stacijas pārbūves darbi, «Rail Baltica» trases būvniecība, uzbēruma norakšana, jaunā gājēju un velosipēdistu tilta būvniecība pāri Daugavai. Tas nozīmē, ka gandrīz visas ielas ap dzelzceļu būs transportam nepieejamas,» sacīja Ušakovs.
Padome atbalstīja priekšlikumu velosipēdu satiksmi organizēt paralēli jaunbūvējamajam «Rail Baltica» dzelzceļa tiltam posmā no Jelgavas līdz Maskavas ielai, šķērsojot abas ielas, un paredzot piecas nobrauktuves, bet velosipēdu satiksme pēc nobraukšanas no tilta organizējama zemes līmenī. Rīgas dome apņēmās iekļaut risinājumus velosatiksmes attīstībai plānošanas dokumentos un kopējā veloinfrastruktūras tīklā.
Rīgas Centrālās stacijas laukums neietilpst «Rail Baltica» Rīgas centrālās stacijas, uzbēruma un tilta projektēšanas un būvniecības teritorijā. Padome vienojās, ka būtiski ir nodrošināt Rīgas Centrālās stacijas laukuma pielāgošanu multimodālā transporta mezgla vajadzībām. Sanāksmes dalībnieki vienojās izstrādāt detalizētu redzējumu par Rīgas Centrālās stacijas laukuma pielāgošanu multimodālā transporta mezgla vajadzībām.
Multimodālais transporta mezgls ietvertu reģionālo un starptautisko autobusu platformas, mikroautobusu platformas, automašīnu īres punktu, elektroauto un velosipēdu stāvvietas u.c. transporta risinājumus. Realizējot «Rail Baltica», iedzīvotāji varēs izmantot 33 reģionālo un starptautisko autobusu platformas autoostā, 26 mikroautobusu platformas, 19 koplietošanas automašīnām paredzētās autostāvvietas, kā arī 38 īres automašīnu, 86 īslaicīgas maksas, 136 ilgstošas stāvēšanas, 96 elektroauto paredzētās, 12 taksometru, 40 ģimeņu un 16 autostāvvietas cilvēkiem ar īpašām vajadzībām. Tāpat paredzētas 146 īres velosipēdu un 1000 velosipēdu stāvvietas.