/nginx/o/2018/07/05/8109255t1hc066.jpg)
Forbes.com lēš, ka nu jau devīto gadu pēc kārtas vairāk nekā 100 miljoni amerikāņu būs sekojuši līdzi svētdien notikušajai amerikāņu futbola fināla spēlei Super Bowl. Šogad Super Bowl norisinājās jau 52. reizi, taču pirmoreiz tajā uzvaru izcīnīja Filadelfijas klubs Eagles. Šī komanda sezonas noslēgumā ar rezultātu 41:33 pieveica pagājušā gada čempionus - Jaunanglijas Patriots. Gada svarīgākais notikums amerikāņu futbolā, kurš turklāt piesaista tik milzīgu auditoriju, ir ļoti gaidīta iespēja pareklamēties, spītējot astronomiskām izmaksām, kas šogad sasniegušas vidēji 5 miljonus ASV dolāru par 30 sekundes gara reklāmas rullīša pārraidīšanu. Tā liecina www.businessinsider.com informācija. Iespēju šķirties no vairākiem miljoniem ik gadu izmanto ne tikai dzērienu un ēdienu, bet arī automobiļu ražotāji. Un, kā allaž, Super Bowl starplaikiem paredzētās reklāmas ir veidotas ar zināmu humora piedevu. Bet ir arī gadījumi, kad tiek raustīta emocionālā, aizkustinošā stīga, kā tas ir vienā no šā gada Toyota reklāmām.