Vīriešu vājība ir sievietes apakšveļā, kamēr sieviešu vājība ir skaista apakšveļa. Mums Latvijā ir ekskluzīva iespēja iegādāties skaistu, greznu un kvalitatīvu apakšveļu, ko radījuši dizaineri un meistari, kas strādājuši ar tādiem zīmoliem kā Victoria Secret, Lise Charmel un Palmers. Un, kas ir svarīgākais, šī veļa ir radīta tepat pie mums - Latvijā, uzņēmumā SIA «V.O.V.A.».
Sievietes skaistākā rota - grezna apakšveļa
No idejas līdz gatavam produktam
Visi ražošanas procesi - no idejas līdz gatavai precei - notiek kompānijā V.O.V.A. Uzņēmuma dizaineri apmeklē izstādes Francijā, Vācijā un citās valstīs, lai iedvesmotos modes skatēs no labākajiem dizaineriem. Atgriežoties mājās dizaineri sāk vizualizēt savas idejas, kas ir grūtākais un ilgākais posms. Parasti pēc skiču tapšana modelis būtu jāuzšuj, lai to varētu demonstrēt vadībai un pārdošanas nodaļai mākslinieciskajā sapulcē. Pateicoties mūsdienu tehnoloģijām, darbs iet raitāk, jo uzņēmums pirms pāris gadiem iegādājās datorprogrammu, ar kuras palīdzību gatava modeļa prezentāciju var veikt elektroniski.
Kad kolekcijas ir izvēlētas, sākas izstrādāšanas un pielāgošanas process, lai preci varētu veiksmīgi prezentēt tirgū. Krūšturi sastāv no vairākām detaļām - auduma, mežģīnēm, izšuvumiem, āķīšiem, cilpiņām, bantītēm, parolona un dažādiem aksesuāriem. Lai to visu sakomplektētu, ir jāveic milzīgs darbs. Paralēli notiek kataloga veidošana un pasūtījumu savākšana. No idejas līdz gatavam produktam veikala skatlogā nepieciešams gads, tāpēc kolekcija pavasaris/vasara 2018 ir priekš pircējiem ir jauna, bet dizaineri ar pilnu sparu strādā jau pie nākamās - 2019. gada pavasara/vasaras kolekcijas.
Lai top māksla!
Visi audumi, no kā tiek gatavota SIA «V.O.V.A.» apakšveļa, ir ražoti Eiropā (Vācijā, Francijā, Itālijā). Uzņēmumam ir liela pieredze darbā ar citiem apakšveļas brendiem, izstrādājot un šujot to kolekcijas. Atpazīstamākie no tiem ir Victoria Secret, Lise Charmel, Palmers, La Perla Myla, Lauma u.c. Katru gadu SIA «V.O.V.A.» prezentē divas kolekcijas - rudens/ziema un pavasaris/vasara. Papildus tiek ražota peldkostīmu kolekcija, kā arī papildināta klasiskā kolekcija ar jaunām krāsām un idejām. Tā ir pietiekami ātra kolekcijas maiņa, kas ļauj iet kopsolī ar laiku, piedāvājot tirgū apakšveļu izsmalcinātai gaumei, nezaudējot kvalitāti. Jebkuras sievietes garderobē, kopā ar moderno veļu, kuru var raksturot kā krāsainu, ar mežģīnēm un dažādiem zīmējumiem rotātu, ir arī klasiskā apakšveļa, kas atšķiras ar pieticību, mērenību un ir neuzkrītoša.
Par uzņēmumu
SIA «V.O.V.A.» tika dibināts 1991. gadā, Liepājā. 2016.gadā SIA «V.O.V.A.» apgrozījums bija 4,129 miljoni eiro. Dibinātājs un valdes priekšsēdētājs – Vladimirs Zozuļa. Šis ir pieredzes bagāts ģimenes uzņēmums, kas 26 savos pastāvēšanas gados ir kļuvis par vienu no trim vadošajiem ražotājiem Baltijas valstīs. Kompānijas galvenais birojs atrodas Liepājā, kā arī ir 3 filiāles – Daugavpilī, Ventspilī un Sovetskā (Kaļiņingradas apgabals). Šī gada februārī tiks atvērta ceturtā filiāle Rēzeknē. Galvenie noieta tirgi – Krievija, Eiropas valstis (Čehija, Vācija, Itālija, Portugālē, Francija), Āzija (Izraēla, Arābu Emirāti, Libāna), ASV, Kanāda. Uzņēmums «V.O.V.A.» regulāri piedalās izstādēs Francijā, Itālijā, Vācijā, Krievijā, Amerikā u.c. valstīs.
Par QUEEN Lingerie
Pirmais firmas apakšveļas veikals «V.O.V.A.» tika atklāts 1999. gadā Liepājā. Sekojot aktuālajām tendencēm apakšveļas tirgū Latvijā un pasaulē, 2013. gadā «V.O.V.A.» veica rebrendingu un atklāja pirmo QUEEN Lingerie veikalu. Vēlāk veikali tika atdalīti no ražotnes atsevišķā uzņēmumā. Šobrīd Latvijā ir astoņi QUEEN Lingerie veikali un viens «V.O.V.A.» veikals. QUEEN Lingerie turpina attīstīties, atverot jaunus veikalus Krievijā, Armēnijā un Igaunijā.
«Jaunā koncepta veikali ir veidoti tīrās līnijās un modernā dizainā, bet saglabā romantismu un seksualitāti. Tie ir gaisīgi un sapņaini. Ikviena detaļa ir pārdomāta,» stāsta QUEEN Lingerie Stratēģiskās plānošanas vadītāja Olga Saperina (Vladimira Zozuļa meita). Veikalu projekta izstrādē liels akcents likts uz cenas – kvalitātes attiecību, īpaši gādājot, lai produkcija būtu pieejama par demokrātiskām cenām, tādējādi padarot luksusa preci pieejamu visiem pircējiem.
Uzņēmums turpina attīstīties un nospraust arvien jaunus mērķus, ko sasniegt, joprojām domājot par klientu. Tuvāko divu gadu laikā kompānija plāno investēt 500 000 eiro ražošanas iekārtās, iepriecinot savus pircējus ar precēm no inovatīviem materiāliem un jaunām ražošanas metodēm.