Pašlaik tiek lēsts, ka visā pasaulē spēļu auditorija, kur priekšgalā ir tiešsaistes platformas Steam, PlayStation Network un Xbox Live, ir sasniegusi 2,2 līdz 2,6 miljardus un joprojām turpina augt. Nesenie uzbrukumi platformām Xbox un PlayStation skaidri parādīja, ka tas padara nozari par nepārprotamu mērķi kibernoziedzniekiem, kas cenšas iejaukties tiešsaistes darbībās un piekļūt datiem, piemēram, parolēm un bankas karšu informācijai.
Tā kā tagad vairāk nekā puse ļaužu regulāri spēlē tiešsaistē, kibernoziedzniekiem ir milzīgs potenciālo upuru kopums, no kā izvēlēties. Turklāt daudziem spēlēšana aizņem lielāko daļu dzīves, jo lietotāji pievēršas spēlēm, kad viņiem ir garlaicīgi vai vientuļi, kā arī lai mijiedarbotos ar draugiem, tāpēc sekmīgi uzbrukumi var ārkārtīgi sarūgtināt cietušos. Spēļu konta uzlaušanas upuriem ne vien tiek nozagti dati, bet sagādātas arī emocionālas ciešanas, kad viņi uz laiku vai pavisam zaudē piekļuvi iemīļotajām spēlēm — daudzajām stundām, ko viņi, iespējams, veltījuši profila izveidei, un visai naudai, ko viņi var būt tajā ieguldījuši.
To ļaužu vidū, kas ir piedzīvojuši sekmīgu uzbrukumu vai uzbrukuma mēģinājumu kādam no saviem tiešsaistes kontiem, 16 % atzina, ka mērķis ir bijis spēļu konti, bet vīriešu vidū šis rādītājs sasniedza 21 %. Un, tā kā 55 % ļaužu nevar ātri atjaunot zaudētos spēļu konta datus, ievērojami pastiprinās ciešanas, kas pavada šādus uzbrukumus.