Facebook ir nolēmuši lietotāju ziņu plūsmās vairāk izcelt radu un draugu ierakstus, lai veicinātu komunikāciju viņu starpā. Tai pašā laikā Facebook atzīst, ka dažādu organizāciju izvietotās informācijas popularitāte cietīs, ziņo BBC, piebilstot, ka izmaiņas stāsies spēkā jau tuvākajās nedēļās.
«Esam saņēmuši atsauksmes, ka
informācija no uzņēmumiem, zīmoliem un medijiem pārplūdina ziņu plūsmas un no tām izspiež privātos ierakstus,
kas veido personiskos kontaktus,» savā Facebook vietnē ierakstījis sociālā tīkla dibinātājs Marks Zakerbergs.
Zakerbergs paudis viedokli, ka sociālais tīkls savulaik tika radīts, lai palīdzētu cilvēkiem uzturēt savstarpējos kontaktus, tādēļ kopā ar savu komandu tagad sajutis atbildību, lai Facebook gādātu par lietotāju labsajūtu un tīklā pavadītais laiks būtu labi pavadīts laiks.
ar šīm izmaiņām samazināsies Facebook pavadītā laika daudzums un cilvēku iesaistīšanās diskusijās.
Tomēr tai pašā laikā es uzskatu, ka Facebook pavadītais laiks kļūs vērtīgāks,» - tā Zakerbergs. Viņš arī norāda, ka publiska rakstura informācija, piemēram, ziņas no medijiem, turpmāk tiks eksponētas, ja par attiecīgajām tēmām veidosies kopienu diskusijas.