Decembrī kopumā skatītākais kanāls bija TV3; pārraide - «X faktors»

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: publicitātes

Decembrī kopumā skatītākais televīzijas (TV) kanāls Latvijā bija TV3, kura skatīšanai veltīti 11,5% no kopējā TV skatīšanās laika, liecina pētījumu kompānijas «Kantar TNS» dati par skatītākajiem konsolidētās TV kanāliem decembrī.

Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kuram veltīti 9,2% no kopējā TV skatīšanās laika, savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 7,7%.

Salīdzinot ar novembri, TV3 skatīšanās laika daļa augusi par 0,8 procenpunktiem, LTV1 skatīšanās laika daļa sarukusi par 0,6 procentpunktiem, bet PBK skatīšanās laika daļa sarukusi par 0,3 procentpunktiem, taču tas netraucēja kanālam apsteigt LNT un decembrī ieņemt trešā skatītākā kanāla pozīciju.

Kanālam LNT decembrī veltīti 7,5%, kanālam «NTV Mir Baltic» - 7,1%, kanālam «RTR Planeta Baltija» - 6,9% un kanālam «3+» - 3,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla «REN TV Baltic» skatīšanās laika daļa bija 3%, kanāla TV6 - 2,6%, kanāla LTV7 - 2,3%, kanāla «Dom Kino» - 1,8% un kanāla TNT - 1,3%.

Kanālam «RīgaTV 24» veltīti 1,2%, «Kanālam 2» - 1%, bet kanāliem «CTC Baltija» un STV katram 0,9%. Kanāliem «360TV», «Nickelodeon» un «Re:TV» katram veltīti 0,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla «Kidzone TV» skatīšanās laika daļa bija 0,7%, kanāla «Discovery Channel» - 0,6% un kanālu FOX, «National Geographic Channel» un «Pjatnica International» katra skatīšanās laika daļa bija 0,4%.

Savukārt kanāliem «Fox Life» un «TNT4 International» katram veltīti 0,3% un kanāliem «Sony Channel» un «Sony Turbo» katram veltīts 0,1% no kopējā TV skatīšanās laika.

Savukārt konsolidētās TV skatītākā programma decembrī bija «X faktors» kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 11,7% jeb 224 700 Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.

Svarīgākais
Uz augšu