Šodienas redaktors:
Jānis Tereško
Iesūti ziņu!

G klase kļūst nobriedušāka un aizvien spējīgāka

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Mercedes-Benz

Jaunās paaudzes Mercedes-Benz G klase oficiāli tiks prezentēta vien Detroitas auto šovā, kas durvis vērs 13.janvārī. Tomēr ražotājs jau ir publicējis pirmos tehniskos datus, kā arī attēlus, kuros gan apvidnieks novērtējams tikai maskētā veidā.

2019.gadā apritēs 40 gadi, kopš Mercedes-Benz ražo G klases apvidniekus. Modelis, kas sākotnēji bija ārkārtīgi prasts apvidnieks, aizvien tāds ir arī tagad, taču greznuma ziņā oriģinālo modeli un auto, kas oficiāli tiks atklāts pēc nedēļas, ir grūti salīdzināt. Kopīga faktiski ir tikai virsbūves proporciju un formu koncepcija.

Sākotnējā informācija liecina, ka G klases apvidnieks derēs ikvienam kaislīgam neceļu baudītājam. Mercedes-Benz norāda, ka netālu no Grācas, Austrijā (automobiļi aizvien tiek ražoti tur) ir ražotāja plaši un sen lietotā testu trase kalnos ar ceļiem, kuru slīpums sasniedz pat 60%, bet laterālais sagāzums bieži vien ir 40%, un ar tiem jaunais modelis tiek galā labāk un pārliecinošāk nekā līdz šim.

Par dzinēju opcijām un aprīkojuma iespējām konkrētas informācijas pagaidām vēl nav, taču apvidniekiem nozīmīgie rādītāji ir pārāki nekā iepriekšējā modelī. Piemēram, piebraukšanas leņķis ir par 1 grādu lielāks un tagad būs 31o, savukārt rampai pāri pārbraukt varēs, ja leņķis starp tās šķautnēm ir 26o, kas ir par vienu vairāk. Klīrenss jaunajā modelī ir veseli 241 mm, kas ir par 6 mm vairāk, bet ūdens šķēršļu forsēšanas maksimālais limits ir pakāpies no 60 cm līdz 70 cm.

Raksta foto
Foto: Mercedes-Benz

Kā jau minēts, Daimler AG pagaidām ir publiskojuši maskētas G klases eksterjera attēlus, kā arī dažus nenosegta interjera foto. Taču plašajā tīmeklī jau ir nonākušas arī vairākas nemaskēta apvidnieka bildes, un tās var novērtēt zemāk.

Nepalaid garām!
Uz augšu