«Latvijas balzams» šogad sācis realizēt produkciju Dienvidamerikā un Filipīnās

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Evija Trifanova / LETA

Alkoholisko dzērienu ražotājs «Latvijas balzams» šā gada laikā ir sācis eksportu uz Dienvidameriku un Filipīnām, piesaistījis jaunus partnerus ASV un Lielbritānijā, kā arī kāpinājis eksporta apmērus Krievijā, komentējot uzņēmuma šogad paveikto, pastāstīja «Latvijas balzams» valdes priekšsēdētājs Intars Geidāns.

«Mums ir pamatota pārliecība, ka nākamajā gadā sagaidāma veiksmīga eksporta tirgu apguve, jo esam noslēguši vairākus daudzsološus sadarbības līgumus ar izplatītājiem ārvalstīs. Ar jauno partneru līdzdalību esam izziņojuši «Rīgas Melnā Balzama» pieejamību ASV, sākot ar Ņujorkas štatu. 2018. gadā ASV tirgus apguve turpināsies Teksasā, Floridā, San Francisko un Ilinoisā,» sacīja kompānijas valdes priekšsēdētājs.

Viņš arī atgādināja, ka tāpat alkohola ražošanas un tirdzniecības holdings «Amber Beverage Group», kurā ietilpst «Latvijas balzams», ASV tirgū ir laidusi klajā jaunāko no grupas zīmoliem - tekilu «Sarkanais gailis» jeb «Rooster Rojo». Pēc Geidāna teiktā, patlaban visā pasaulē strauji aug džina un tekilas tirgus, pārdošanas pieauguma apjomiem sasniedzot pat padsmit procentus. «Latvijas balzams» zīmola «Rooster Rojo» tekilai nodrošina krājumu vadību, jaunu produktu izstrādi, klientu servisa vadību, loģistiku un citus pakalpojumus.

Vienlaikus Geidāns teica, ka globālā tirgū nelielu kritumu piedzīvo degvīns, jo tā pārdošanas apmēri visā pasaulē nedaudz krītas. «Degvīns tīrā veidā ir mazliet «izgājis no modes», tomēr iedzīvotāji labprāt to izmanto kokteiļu pagatavošanā. Sabiedrība kopumā migrē uz mazāk grādīgo dzērienu segmentu, arvien biežāk dodot priekšroku vīniem un citiem dzērieniem ar mazāku alkohola saturu,», komentējot alkohola patēriņa tendences, sacīja «Latvijas balzams» valdes priekšsēdētājs.

Jau ziņots, ka saskaņā ar kompānijas sniegto informāciju biržai «Nasdaq Riga» «Latvijas balzams» apgrozījums šogad deviņos mēnešos bija 55,54 miljoni eiro, kas ir par 1,7% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn, savukārt uzņēmuma peļņa samazinājusies par 7,9% - līdz 4,591 miljonam eiro.

«Latvijas balzams» kopš 2014.gada oktobra iekļauts holdinga kompānijā «Amber Beverage Group», kas tika izveidota, starptautiskajai alkoholisko dzērienu kompānijai «SPI Group» apvienojot Baltijas uzņēmumus - «Latvijas balzamu», dzērienu izplatītājus «SPI Distribution Latvia», «SPI Distribution Estonia» un «Bennet Distributors» Lietuvā, specializēto dzērienu veikalu ķēdi «Latvijas balzams veikali» Latvijā un «Darija» Lietuvā. «Amber Beverage Group» dibinātāja un 100% daļu īpašniece ir Nīderlandē reģistrētā kompānija «S.P.I. Regional Business Unit B.V.». «Latvijas balzama» akcijas kotē biržas «Nasdaq Riga» otrajā sarakstā.

Svarīgākais
Uz augšu