«Mums ir pamatota pārliecība, ka nākamajā gadā sagaidāma veiksmīga eksporta tirgu apguve, jo esam noslēguši vairākus daudzsološus sadarbības līgumus ar izplatītājiem ārvalstīs. Ar jauno partneru līdzdalību esam izziņojuši «Rīgas Melnā Balzama» pieejamību ASV, sākot ar Ņujorkas štatu. 2018. gadā ASV tirgus apguve turpināsies Teksasā, Floridā, San Francisko un Ilinoisā,» sacīja kompānijas valdes priekšsēdētājs.
Viņš arī atgādināja, ka tāpat alkohola ražošanas un tirdzniecības holdings «Amber Beverage Group», kurā ietilpst «Latvijas balzams», ASV tirgū ir laidusi klajā jaunāko no grupas zīmoliem - tekilu «Sarkanais gailis» jeb «Rooster Rojo». Pēc Geidāna teiktā, patlaban visā pasaulē strauji aug džina un tekilas tirgus, pārdošanas pieauguma apjomiem sasniedzot pat padsmit procentus. «Latvijas balzams» zīmola «Rooster Rojo» tekilai nodrošina krājumu vadību, jaunu produktu izstrādi, klientu servisa vadību, loģistiku un citus pakalpojumus.
Vienlaikus Geidāns teica, ka globālā tirgū nelielu kritumu piedzīvo degvīns, jo tā pārdošanas apmēri visā pasaulē nedaudz krītas. «Degvīns tīrā veidā ir mazliet «izgājis no modes», tomēr iedzīvotāji labprāt to izmanto kokteiļu pagatavošanā. Sabiedrība kopumā migrē uz mazāk grādīgo dzērienu segmentu, arvien biežāk dodot priekšroku vīniem un citiem dzērieniem ar mazāku alkohola saturu,», komentējot alkohola patēriņa tendences, sacīja «Latvijas balzams» valdes priekšsēdētājs.