LG Electronics rada zīmolu ThinQ saviem mākslīgā intelekta produktiem

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: PantherMedia/Scanpix

LG Electronics radījis zīmolu ThinQ, lai ar vienu zīmolu apvienotu visas savas 2018. gada mājsaimniecības iekārtas, plaša patēriņa elektronikas preces un pakalpojumus, kas izmanto mākslīgo intelektu. LG ThinQ produktiem un pakalpojumiem būs spēja izmantot padziļinātu mācīšanos un komunicēt vienam ar otru, lietojot dažādas mākslīgā intelekta platformas no citiem ražotājiem, kā arī LG paša izstrādāto DeepThinQ tehnoloģiju.

LG pirmo reizi par darbību mākslīgā intelekta attīstīšanas lauciņā paziņoja 2017. gada CES izstādē, kad tika prezentēta DeepThinQ tehnoloģija. Tai sekoja Wi-Fi savienojumu iekļaušana visās premium iekārtās, kas jau ir nonākušas vai drīzumā nonāks tirgū.

Jūnijā Seulā LG atvēra mākslīgā intelekta laboratoriju, lai apvienotu visus dažādos mākslīgā intelekta pētījumus un tehnoloģijas, kas atpazīst, deducē un mācās no balss, video un sensoriem.

LG mākslīgā intelekta laboratorija palīdzējusi izstrādāt pasaulē pirmo gaisa kondicionētāju, kas spēj nolasīt telpas apmērus, kā arī inteliģentos ledusskapjus, veļas mazgājamās mašīnas un robotus putekļu sūcējus.

«Mākslīgais intelekts ir tehnoloģiju nākamais līmenis, tāpēc mūsu pienākums, kā mājsaimniecības iekārtu un plaša patēriņa elektronikas preču tirgus līderim, ir padarīt mākslīgo intelektu pieejamāku un mazāk biedējošu,» norāda LG globālā marketinga centra vadītājs Hans Čenhī.

ThinQ zonā LG stendā izstādē CES no 9. līdz 12. janvārim tiks demonstrēts plašs 2018. gadam paredzētu LG mākslīgā intelekta produktu klāsts.

Svarīgākais
Uz augšu