uzņēmums nākamo trīs gadu laikā investēs līdz pat 20 miljoniem eiro jaunās «Laimas» ražotnes būvniecībā un turpmākā attīstībā.
Šīs ir vienas no lielākajām investīcijām pārtikas nozarē Latvijā, un tās papildina vairāk nekā 16 miljonus eiro, ko pēdējo divu gadu laikā «Orkla» jau ieguldījusi saldumu un uzkodu biznesā.
«Orkla Confectionery & Snacks Latvija» ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» pārstāv šādus produktu zīmolus: «Laima», «Selga», «Staburadze», «Ādažu Čipsi», «The Original Taffel Snacks» un «Pedro».
Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1000 cilvēku.
«Orkla» ir plaša patēriņa produktu, kā arī mazumtirdzniecības, pārtikas, maiznīcu un konditoreju konceptuālo risinājumu piegādātājs. Ziemeļvalstis un Baltijas reģions ir «Orkla» galvenie tirgi, un tie veido aptuveni 80% no apgrozījuma uzņēmuma zīmolu patēriņu preču segmentā. «Orkla» grupai ir stipras tirgus pozīcijas dažādās produktu kategorijās Centrāleiropā un Indijā. Uzņēmums ir galvenais piegādātājs Eiropas maizes tirgus segmentā.
«Orkla» ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēts uzņēmums, kurš bāzēts Oslo, Norvēģijā. No 2016.gada 31.decembra «Orkla» grupā strādā 18 154 darbinieki. «Orkla» apgrozījums 2016.gadā bija 4,2 miljardi eiro (NOK 37,8 miljardi).