Infiniti QX50 pirmais iegūs mainīgas kompresijas benzīna motoru

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Infiniti

Losandželosas automobiļu izstādē pirmizrādi piedzīvos Nissan grupas premium zīmola Infiniti modelis QX50. Vidējās klases SUV konstruēts uz pilnīgi jaunas platformas un sola piedāvāt revolucionāras tehnoloģijas.

Infiniti QX50 būtiskākais jaunums ir pasaulē pirmais komerciāli ražotais mainīgas kompresijas benzīna turbo dzinējs. Kā norāda ražotājs, šī tehnoloģija tiek uzskatīta par nākamo soli iekšdedzes motoru efektivitātes celšanā un izmešu daudzuma samazināšanā. Faktiski tā dos iespēju motoram pēc vajadzības pārslēgties no jaudas režīma uz ekonomiskuma režīmu.

Kādi ir jaunā spēka agregāta veiktspējas rādītāji, Infiniti savos preses materiālos neuzrāda.

Jaunā tehnoloģiskā platforma paredz priekšā iebūvētu motoru un priekšpiedziņu ar pilnpiedziņas opciju.

Dizaina ziņā QX50 eksterjers reinterpretē Infiniti izmantotās Powerful Elegance (spēcīgā elegance) dizaina valodu, vienlaikus ietverot arī pazīstamus dizaina elementus.

Mašīnas salonā, kā jau var gaidīt no premium segmenta automobiļa, būs atrodami augstvērtīgi apdares materiāli un montāžas kvalitāte.

Vēl viens tehnoloģisks jaunievedums būs ProPilot autonomās braukšanas sistēma. Pagaidām tā pratīs uzturēt ātrumu, patstāvīgi bremzēt un noturēt auto uz ceļa, ja tam būs ne vairāk kā viena braukšanas josla katrā virzienā.

Var piebilst, ka ar dzinēja kompresijas jautājumiem aktīvi darbojas arī Mazda. Šis Hirošimā bāzētais uzņēmums 2017.gada vasaras beigās pavēstīja, ka 2019.gadā plāno tirgū laist motoru SKYACTIV-X, un tas būs pasaulē pirmais komerciālais benzīna dzinējs, kurā izmantota kompresijaizdedze.

Uz augšu