Kad Džeremijs Klārksons it kā bija palaidis rokas pret vienu no populārā BBC raidījuma Top Gear producentiem un zaudēja raidījuma vadītāja amatu, saites ar britu raidsabiedrību sarāva arī Klārksona kolēģi Džeimss Mejs un Ričards Hamonds.
Raidījuma Grand Tour testu pilots tiek meklēts Klārksonam raksturīgā manierē
Top Gear tagad ir citi vadītāji ar Metu Leblanku un Krisu Harisu priekšgalā, bet Klārksonam, Mejam un Hamondam ir vienošanās ar e-komercijas gigantu Amazon, kā paspārnē top ne mazāk aizraujošs šovs The Grand Tour.
Jau drīzumā, 8.decembrī, tiks pārraidīta The Grand Tour otrās sezonas pirmā epizode, un interese par to tiek kāpināta trijotnei raksturīgajā stilā. Proti, pēc pirmās sezonas The Grand Tour oficiālā testu pilota pienākumus vairs nepilda apaļīgais amerikānis. Tādēļ tagad intensīvi tiek meklēts viņa aizstājējs.
Kā jau minēts, meklēšana notiek trijotnei raksturīgā stilā ar krietnu humora devu. Tādējādi Klārksona izvēlētais bijušais Formula 1 pilots Marks Vēbers, kurš pēdējos gados pārstāvēja Porsche rūpnīcas komandu izturības sacensībās, tai skaitā Lemānā, izrādījās, ātri spēj pabraukt vien ar Porsche, bet pie Mercedes-AMG stūres ir gandrīz tikpat ātrs kā autovadītājs bēru procesijā.
Ričardam Hamondam piedāvājumā savukārt bija kaskadieris. Taču arī tas izrādījās nepiemērota izvēle, jo abus mēģinājumus pēc iespējas ātrāk nobraukt vienu apli Grand Tour testu trasē kaskadieris beidza ar iespaidīgiem lēcieniem un auto sasišanu.
Džeimsa Meja mēģinājums raidījumam nolīgt jaunu testu pilotu izgāzās vēl pamatīgāk. Raidījuma vadītājs bija nolēmis rīkoties neprātīgi un dot iespēju sevi pierādīt automašīnu zaglim. Ātri vien apstiprinājās, ka tā bija slikta izvēle, jo ieraduma spēks ņēma virsroku un zaglis ar viņam piešķirto BMW M4 CS devās nezināmā virzienā.