Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

Zīmola «Laima» produkcijas ražotājs investējis vairāk nekā 100 000 eiro tumšās šokolādes segmenta attīstībā

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: AP/Scanpix

Zīmolu «Laima», «Selga», «Staburadze» un «Ādažu čipši» īpašnieks «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» investējis vairāk nekā 100 000 eiro zīmola «Laima» tumšās šokolādes segmenta attīstībā, aģentūru LETA informēja kompānijā.

«»Laima», piešķirot tumšās šokolādes sortimentam vienotu dizainu, atspoguļo tās patieso būtību un atgādina par tumšās šokolādes augstvērtīgajām īpašībām. Vienlaikus mēs piedāvājam šokolādes cienītājiem iepazīt «Laimas» tumšo šokolādi ar divām jaunām, mūsdienīgām garšām,» sacīja «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Kompānijā informēja, ka līdz ar vienota tumšās un rūgtās šokolādes līnijas dizaina izveidi, jaunu vizuālo veidolu ir ieguvušas septiņas «Laima» tumšās šokolādes sērijas tāfelītes.

«Orkla Confectionery & Snacks Latvija» pārstāvji arī atzīmēja, ka atbilstoši pētījumu kompānijas TNS aptaujas datiem tumšā šokolāde Latvijā ir vairāk iecienīta vīriešu vidū (46% vīriešu un 37% sieviešu), kā arī ar to dažkārt našķējās bērni (17%). Lielākoties šokolādi cilvēki iegādājas sev (60%) un ēd to mājās (71%).

«Orkla Confectionery & Snacks Latvija» ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» pārstāv zīmolus «Laima», «Selga», «Staburadze», «Ādažu Čipsi», «Taffel».

Jau ziņots, ka «Orkla» ir Oslo Fondu biržā kotēts uzņēmums, kurš bāzēts Oslo, Norvēģijā. «Orkla» apgrozījums 2016.gadā bija 4,2 miljardi eiro (37,8 miljardi Norvēģijas kronu).

Svarīgākais
Uz augšu