Šodienas redaktors:
Vita Daukste-Goba

Gorjučko savs konceptveikals par modi un dizainu

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Rīgas centrā interjera salons IMAGEHOUSE tika atklāts jaunā, Latvijā vēl nebijušā konceptā, pulcējot lielu apmeklētāju skaitu. Konceptveikala saimnieki Jānis Peide un Grēta Gorjučko kopā radījuši dzīves stila telpu, kurā augstvērtīgs interjera dizains satiekas ar mūsdienu modi un radošu dzīvesveidu.

«Mums šķita interesanti apvienot mūsu lielākās kaislības – interjeru un modi - un izveidot radošu telpu, kāda Latvijā līdz šim vēl nav radīta. Bieži ceļojot, redzam interesantus risinājumus – konceptus, kuri vienā vietā apvieno dažādas radošas nozares. Esam radījuši unikālu vietu, kas piedāvā radošu iepirkšanās pieredzi katram apmeklētājam – viens to atradīs interjerā, otrs modē, cits baudot mūsu dizaina vidi kafejnīcā. Visu, kas šeit atrodams, caurvij dizains, augsta kvalitāte, vēsture un stāsts,» atklāj konceptveikala saimnieks Jānis Peide.

Līdz šim IMAGEHOUSE vairāk nekā 10 gadus ir darbojies interjera nozarē, Latvijā pārstāvot pasaulē zināmus interjera zīmolus un realizējot dažādus interjera projektus. Taču tagad IMAGEHOUSE savu izvēlēto interjera zīmolu kolekciju paspilgtina ar līdzīgi domājošu pasaules modes dizaineru kolekcijām, uz Latviju atvedot tādus zīmolus kā Carven, MM6, Mother of Pearl, Walk of Shame, Henrik Vibskov, Tonsure, Harmony, Bertoni, Axel Arigato u.c. Konceptveikals paplašina arī savu interjera zīmolu klāstu - līdz šim pārstāvētos Minotti, Gubi, SieMatic, Tom Dixon, &Tradition papildinot ar tādiem zīmoliem kā Poliform, Wittmann, Muuto, Munna design, Magic Circus, Lee Broom u.c

«Jaunā koncepta radīšanas procesā visvairāk laika nācās veltīt tieši modei, jo līdzšinējā IMAGEHOUSE salonā tā netika pārstāvēta vispār. Mēs smēlāmies iedvesmu dažādās izstādēs, braucām uz modes showroomiem un būvējām attiecības ar pasaulē zināmiem zīmoliem, kas līdz šim Latvijā netika pārstāvēti vai nebija pazīstami vispār,» papildina IMAGEHOUSE saimniece Grēta Gorjučko. «Mūsu nolūks, radot unikālu dizaina salona konceptu, nebija sekot līdzi esošajam pieprasījumam, bet radīt jaunu pieprasījumu, atdzīvinot modi un interjeru jaunā vides risinājumā.»

Līdztekus interjeram un modei jaunā koncepta trešais elements kafejnīca - vieta nesteidzīgai gourmet uzkodu baudīšanai, kas tika īpaši izstrādātas atbilstoši koncepta veikala dizainam un augstvērtīgai garšai. IMAGEHOUSE saviem viesiem, kas novērtē kvalitatīvu un radošu dzīves stilu, tagad piedāvā arī pašmāju Kalve kafiju, kas taisīta īpaša dizaina kafijas aparātā, un IMAGEHOUSE izstrādātas uzkodas un desertus. Ar jaunā koncepta izveidi tika radīts arī jauns un dizainiski spilgts interjers IMAGEHOUSE telpām, lai ne tikai demonstrētu idejas, ar kurām konceptveikala eksperti spēj strādāt interjerā, bet arī lai radītu skaistu, neredzētu, interesantu vidi, kas spējīga konkurēt ar kopējo pasaules piedāvājumu.

Tagad IMAGEHOUSE veikals jaunā konceptā ir atvērts apmeklētājiem 6 dienas nedēļā, darbdienās strādājot plkst. 10:00 – 20:00, sestdienā – 11:00-18:00.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu