«Food Union» sešos gados saldējuma ražošanā investējis vairāk nekā € 15 miljonus

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Edijs Pālens/LETA

Piena pārstrādātājs «Food Union» pēdējo sešu gadu laikā saldējuma ražošanā investējis vairāk nekā 15 miljonus eiro, pastāstīja kompānijas Mārketinga vadītāja Ieva Ražinska.

«Saldējuma ražošana Latvijas vadošajam piena pārstrādātājam «Food Union» ir viena no divām galvenajām biznesa jomām, kurā pēdējo sešu gadu laikā investēti vairāk nekā 15 miljoni eiro,» sacīja Ražinska.

«Food Union» Mārketinga vadītāja piebilda, ka «Food Union» saldējumu pārdošana šajā gadā ir līdzvērtīgi veiksmīga iepriekšēja gada pārdošanas rezultātiem. «Šī gada pirmajos desmit mēnešos pārdots tikpat daudz saldējuma, cik pērn 12 mēnešos. Līdz gada beigām kopējais apjoms visdrīzāk pārsniegs pērnā gada rezultātu,» viņa sacīja.

Ražinska atgādināja, ka «Food Union» pārstāv tādus saldējuma produktu zīmolus kā «Ekselence», «Pols», «Kārums», «Tio», «Nu» un «Karlsons» un ieņem vadošās pozīcijas saldējuma tirgū Latvijā, pārsniedzot 50% tirgus daļas.

Pēc viņas teiktā, «Food Union» šogad tirgū ir ieviesis desmit jaunus saldējuma veidus, starp tiem trīs gardēžu saldējumus «Ekselence», piecus biezpiena sieriņa saldējumus «Kārums», kā arī pa vienam zīmolu «Pols» un «Klasika» saldējumam. Labākos pārdošanas rādītājus šogad uzrādījis jaunais «Ekselence» saldējums vafeļu konusā ar upenēm un Rīgas melno balzāmu. Iepriekšējā gadā pārdošanas ziņā veiksmīgākie bija «Karlsons» ar aveņu un smiltsērkšķu ievārījumiem.

LETA jau vēstīja, ka saskaņā ar uzņēmumā sniegto informāciju «Food Union» grupas kopējais apgrozījums 2016.gadā sasniedza 247 miljonus eiro.

«Food Union» grupā ietilpst AS «Rīgas piena kombināts», AS «Valmieras piens», AS «Rīgas piensaimnieks», kā arī saldējuma ražotāji «Premia» Igaunijā un Lietuvā, uzņēmumi «Premier Is» un «Hjem Is» Dānijā, «Isbjørn Is» Norvēģijā, «Alpin57Lux» Rumānijā un saldējuma ražotājs Baltkrievijā «Ingman Ice Cream»

Jau ziņots, ka «Food Union» grupa eksportē produkciju uz vairāk nekā 25 valstīm visā pasaulē, taču uzņēmuma galvenie tirgi ir Latvija, Lietuva, Igaunija, Dānija, Norvēģija, Polija, Nīderlande, Apvienotā Karaliste, Azerbaidžāna, Krievija un Ķīna. «Food Union» grupā Eiropā kopumā strādā vairāk nekā 2500 darbinieku, no kuriem vairāk nekā 1200 darbinieku strādā uzņēmumos Baltijā.

    Svarīgākais
    Uz augšu