Jaunā likuma mērķis ir «attīrīt» Ķīnas interneta iepirkšanās vietnes tieši pirms Vientuļo cilvēku dienas - valsts noslogotākās tiešsaistes iepirkšanās dienas gadā. Pērn Vientuļo cilvēku iepirkšanās dienas pārdošanas rādītāji sasniedza gandrīz 15,44 miljardus eiro 24 stundu laikā, Ķīnas pircējiem veicot ap 657 miljoniem pasūtījumu.
Vairums Vientuļo cilvēku dienas pārdevēju izmanto interneta platformu «Alibaba», kas tikusi kritizēta par nepakļaušanos policijai saistībā ar tirgotāju nepatiesajām atsauksmēm par saviem produktiem.
Likumsargi arī cenšas cīnīties pret nelikumīgu tehniku, ar kuras palīdzību pārdevēji, viltojot pārdošanas rādītājus, cenšas saglabāt savu reitingu vietnes meklēšanas rezultātos.
Vientuļo cilvēku diena katru gadu tiek atzīmēta 11. novembrī. Sākotnēji domāts kā pasākums Ķīnas jaunajiem vientuļniekiem, pateicoties interneta veikalam «Alibaba», 2009. gadā tas pārtapa par īstu iepirkšanās drudzi. Arī citi mazumtirgotāji ir aizņēmušies ideju par vientuļnieku dienu, piesaistot arī Honkongas un Taivānas patērētājus.
Augustā «Alibaba» paziņoja par peļņas pieaugumu šā gada pirmajā ceturksnī par 56%.
Analītiķi apgalvo, ka Āzija un it īpaši Ķīna ir pārejas uz e-komerciju pašā vidū.