Apģērbu un mājsaimniecības preču mazumtirdzniecības ķēde «Pepco», kas darbojas Centrāleiropā un Austrumeiropā, 2018.gadā Latvijā plāno atvērt 12 veikalus, informēja mazumtirgotāja pārstāvji.
Mazumtirdzniecības ķēde «Pepco» nākamgad plāno ienākt Latvijā
Zīmola pārstāvji informēja, ka pirmos «Pepco» veikalus iecerēts atvērt Rīgā 2018. gada martā. Nākamgad kopumā zīmols plāno atvērt 12 veikalus, bet līdz 2020. gadam palielināt to skaitu līdz 30.
Veikalos iecerēts nodarbināti vairāk nekā 200 cilvēku, un tie būs izvietoti dažādās valsts daļās, galvenokārt pilsētās ar vairāk nekā 10 000 iedzīvotājiem. Šobrīd uzņēmums meklē partnerus, kuriem pieder nekustamie īpašumi, lai ilgtermiņā īrētu 500 kvadrātmetru lielas telpas.
Zīmola pārstāvji informēja, ka «Pepco» tirdzniecības ķēde neplāno atvērt franšīzes.
«Pepco» pārstāvji arī informēja, ka zīmola veikalos iespējams iegādāties bērnu, sieviešu un vīriešu apģērbus, apakšveļu, aksesuārus, rotaļlietas, interjera priekšmetus, tekstilizstrādājumus mājai un citas preces. Aptuveni 60% no «Pepco» sortimenta ir apģērbs, un 40% ir mājsaimniecības preces.
«Mēs ļoti priecājamies paziņot, ka klientiem no Latvijas būs iespēja apmeklēt mūsu veikalus nākamajā gadā. Mēs esam pārliecināti, ka mūsu piedāvājums piesaistīs vietējo patērētāju interesi,» sacīja uzņēmuma vadītājs Centrāleiropā un Austrumeiropā Marcins Stanko.
Saskaņā ar kompānijā sniegto informāciju, «Pepco» zīmols savu darbību sāka 2004.gadā Polijā, bet kopš tā laika ir sācis darboties Centrāleiropā un Austrumeiropā. «Pepco» pieder vairāk nekā 1200 veikalu, kas atrodas Čehijā, Horvātijā, Ungārijā, Polijā, Slovākijā, Slovēnijā, Rumānijā. Šā gada decembrī plāno arī atvērt pirmo veikalu Lietuvā. «Pepco» darbinieku skaits septiņās valstīs sasniedz 11 000 cilvēkus.
«Pepco» zīmols pieder Dienvidāfrikas Republikā bāzētam investīciju uzņēmumam «Pepkor», kas kotējas Frankfurtes Fondu biržā.