Klišejiskie kampaņas tēli tika izvēlēti tāpēc, ka «visi tos zina». Jāatzīst, ka arī Japānā cilvēki sabiedriskajā transportā ir pieklājīgi, taču britu kultūra ir līdzīgāka Šveices kultūrai un uzvedības normām.
Kampaņa ir vērsta uz visiem transporta lietotājiem, lai kādu transporta veidu tie izvēlētos. Reakcija uz kampaņu ir pozitīva, ņemot vērā cilvēku atsauksmes sociālajos medijos.
Kā ar pieklājību sabiedriskajā transportā ir Rīgā?
Dzirdēts ne mazums gadījumu, ka arī Rīgā sabiedriskajā transportā izceļas konflikti un asāka vārdu pārmaiņa. Varētu par to vien klusi nosmaidīt, ja vien tas nebūtu gaužām bēdīgi, jo reizēm sabojāts tiek ne vien rīta cēliens, bet visa diena. Nebūt tā nav norma - palaist pa priekšu, atvainoties, ja nepieciešams, utt. Nemaz nerunājot par nolemtajām sejām, ar kādām rīdzinieki katru rītu pārvietojas sabiedriskajā transportā.
Kā TVNET pastāstīja «Rīgas Satiksmes» Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Baiba Bartaševiča-Feldmane, uzņēmums regulāri izglīto sabiedriskā transporta pasažierus pieklājības jautājumos. Pasažieri tiek uzrunāti video formātā sabiedriskajā transportā uzstādītajos monitoros, īpaši pievēršot uzmanību sociāli aizsargājamām grupām - bērni, veci cilvēki un grūtnieces. Filmiņās uzmanība tiek pievērsta tādiem jautājumiem kā vecāku cilvēku un grūtnieču palaišanai apsēsties, somu nenovietošanai uz krēsliem, lai vieta būtu arī citiem pasažieriem, u.tml.
Sabiedriskā transporta uzņēmums var atgādināt par pieklājību, bet diemžēl ne to iemācīt,
norāda Bartaševiča-Feldmane. «Tam ir jānāk no ģimenes un skolas, lai kopumā sabiedrībā augtu pieklājības un tolerances līmenis pret līdzcilvēkiem,» norāda uzņēmuma pārstāve.