Šmits neņemas spriest par «Dogo» zīmola vērtību un suņu barības tirgu vispār, bet, pēc viņa ieskatiem, konkurentiem traucējis tas, ka «Tukuma Straume» parādījusi, ka var likt arī mazāku uzcenojumu produkcijai. ««Tukuma Straume» parādīja, ka var uz vienu paciņu barības pelnīt mazāk. Tā viņi apdraud savus konkurentus. Parādīja, ka var saražot krietni lētāk. Visiem jau viņiem izejvielas no vienādām rūpnīcām pirktas, tik katrs jauc citādāk,» norāda Šmits.
Kā domā Šmits, konkurenti būtu samierinājušies, ka cena jāsamazina Latvijā, taču tas ir bīstami, jo arī kaimiņu valstīs pieprasīs samazināt cenu. «Tā ir atvērta Pandoras lāde. Es domāju, tas ir galvenais, kas uztrauc konkurentus, ne Latvijas tirgus daļa vai preču zīme, jo zīmoli viņiem ir daudz spēcīgāki un populārāki pasaulē nekā «Dogo».
Viņus uztrauc, ka būs jāatsakās no peļņas globāli,»
Šāda veida ekonomiskais karš pasaulē pazīstams jau kopš aukstā kara beigām, stāsta Šmits, kad ASV ar tādu pašu degsmi kā aukstajā karā metusies aizstāvēt savu ražotāju pozīcijas pasaulē. Tad izmantotas līdzīgas metodes. Lai pret to cīnītos,
Francijā izveidota īpaša ekonomiskā kara augstskola,
ko dibināja augsta ranga bijusī Francijas izlūkdienesta amatpersona un ekonomists. «Viņi, redzot, kas notiek ar Francijas uzņēmumiem, to izveidoja kā tādu atbildi, kā tādu šūnu, kurā apmācīt cilvēkus, pirmkārt, aizstāvēt uzņēmumus, kuros viņi potenciāli strādās vai jau strādā, otrkārt, ja tādi uzbrukumi notiek - mācēt uzbrukt pretī.»