«Providence» izpilddirektors Karims Tabets pauda gandarījumu par darījuma veiksmīgu noslēgumu, norādot, ka PEP ir apņēmības pilns investēt «šajā spēcīgajā mediju industrijas spēlētājā, kam ir ievērojams izaugsmes potenciāls».
Tabets norādīja, ka pirmajā darbības gadā «Providence» plāno ieguldīt «All Media Baltics» uzņēmumu attīstībā vairāk nekā 10 miljonus eiro, lai radītu jaunus produktus un pakalpojumus pieaugošo klientu prasību apmierināšanai. «Investīcijas dos iespēju izstrādāt pilnīgi jaunus produktus un vienlaikus nodrošināt augstas kvalitātes ziņu un izklaides satura pieejamību dažādās platformās,» uzsvēra «Providence» izpilddirektors.
Vienlaikus viņš atzīmēja, ka «Providence» nodrošinās, ka «All Media Baltics» uzņēmumi turpinās darboties, saglabājot redakcionālo neatkarību, kā arī vienlīdzīgus un godīgus nosacījumus visiem mediju un reklāmas tirgus dalībniekiem. ««Providence» augstu novērtē līdzšinējo vietējās vadības komandas darbu un apstiprina, ka esošās vadības komandas katrā valstī turpinās savu darbību,» piepilda Tabets.
«All Media Baltics» vadības grupai pievienosies arī «Viasat» vadītājs Baltijā Antons Dzjubenko, kurš informēja, ka investīcijas satelītplatformas dekoderu attīstībā ir plānots veikt nākamā gada pirmajā pusē. «Mēs plānojam, ka pirmie maksas televīzijas kanāli, kas sāks raidīt HD kvalitātē, būs «TV1000 Premium» un «Viasat Sport Baltics«. Tas būs tikai pirmais solis uzņēmuma modernizācijā. Manuprāt, tās ir ļoti labas ziņas tiem skatītājiem, kuriem, skatoties iemīļotās programmas, ir svarīgi baudīt augstas kvalitātes attēlu,» piebilda Dzjubenko.
Savukārt «All Media Baltics» vadītāja Latvijā Baiba Zūzena pauda gatavību izaicinājumiem, ko nesīs jaunā uzņēmuma attīstības ēra. «Mēs esam gandarīti, ka pievienojamies «Providence» - spēlētājam ar starptautisku pieredzi telekomunikāciju un mediju nozarēs. Mūsu fokusā, tāpat kā iepriekš, būs mūsu prasīgā skatītāja un satura patērētāja vēlmes. Investīcijas ļaus mums apvienot jau esošo pieredzi pieprasīta vietējā satura izstrādē ar pasaulē pieejamajām nozares inovācijām. Rezultātā mēs radīsim augsti konkurētspējīgus produktus, kas nodrošinās vislabāko pieredzi visprasīgākajiem analītiskā, informatīvā un izklaides satura patērētājiem,» uzsvēra Zūzena.