Šodienas redaktors:
Jānis Tereško
Iesūti ziņu!

Septembrī visskatītākais TV kanāls Latvijā bija TV3

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Evija Trifanova/LETA

Konsolidētās televīzijas (TV) skatītākais kanāls septembrī bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 12,2%, liecina pētījuma kompānijas «Kantar TNS» dati.

Otrs skatītākais kanāls bija LTV1 ar skatīšanās laika daļu 8,9%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija LNT, kuram veltīti 8,2% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanālam PBK septembrī veltīti 7,5%, kanālam «RTR Planeta Baltija» - 7,1% un kanālam «NTV Mir Baltic» - 6,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanālu 3+, «REN TV Baltic» un TV6 katra skatīšanās laika daļa bija 2,8%.

Kanālam LTV7 septembrī veltīti 1,8%, kanālam TNT - 1,6%, kanālam «RīgaTV 24» - 1,3% un kanālam «Nickelodeon» veltīts 1,1% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla «CTC Baltija» skatīšanās laika daļa bija 1%, kanāla «Discovery Channel» - 0,9%, «Kanāla 2» un «Kidzone TV» katra skatīšanās laika daļa bija 0,7% un kanālu FOX, «Re:TV» un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,6%.

Septembrī kanāla 360TV un «National Geographic Channel» katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%, kanāla «Fox Life» - 0,3%, kanālu 1BM un «Sony Channel» katra skatīšanās laika daļa bija 0,1% un kanāla «Sony Turbo» - 0,04%.

«Kantar TNS» Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka septembrī vidēji ik dienu 66,1% Latvijas iedzīvotāju vēroja TV programmas to ētera laikā. Savukārt vidēji 11,2% Latvijas iedzīvotāju septembra TV programmas vēroja ar nobīdi laikā.

Starp konsolidētās TV programmām, pirmo vietu septembrī ieņēma «Eiropas meistarsacīkstes basketbolā. Latvija - Slovēnija» kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 10,7% jeb 205,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Sporta pārraides skatītāji biežāk izvēlas skatīties to ētera laikā, tāpēc Latvijas – Slovēnijas basketbola spēles konsolidētais reitings, salīdzinot ar lineārās TV reitingu, pieaudzis par 0,1 procentpunktu.

Citas pārraides biežāk skatās arī ar nobīdi laikā, piemēram, «X faktors» konsolidētais reitings, salīdzinot ar lineārās TV reitingu, pieaudzis no 7,9% uz 9,4%, savukārt «Lauku sēta 4» - no 6,0% uz 8,0%.

Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu