Šobrīd dažādi ikdienas priekšmeti, sākot ar tosteriem, beidzot ar kontaktlēcām, slimnīcu gultām, rūpnīcu grīdām, liftiem un automašīnām, ne vien tiek savienoti ar citām ierīcēm un digitalizēti, bet arī rada datus par to lietojumu. IBM ir ieguldījis 3 miljardus ASV dolāru, lai attīstītu kognitīvo skaitļošanu IoT jomā un izveidotu produktu portfeli, kas klientiem palīdzētu izprast iegūtos datus, padarot pasauli drošāku un uzlabojot patērētāju pieredzi, sniedzot pakalpojumus vēl nepieredzētā kvalitātes līmenī.
IDC MarketScape savā ziņojumā ir izvērtējis 12 IoT platformu programmu piegādātājus. Tika analizēti vairāki ietekmējošie faktori, piemēram, produkta funkcionalitāte, dažādu ierīču atbalsts, integrācijas iespējas, spēja papildināt portfeļa piedāvājumu un citas ne mazāk svarīgas funkcijas. Ziņojums ar nosaukumu IBM Watson IoT Leader apgalvo, ka «IoT ir viens no svarīgākajiem elementiem IBM stratēģijā un ir būtisks instruments IBM klientiem to ceļā uz zinošu un kvalitatīvu biznesu».
«Ņemot vērā, ka pasaule arvien vairāk tiek digitalizēta un savstarpēji savienota, biznesu iespēja mainīties un transformēties nekad nav bijusi tik reāla kā šobrīd. Mēs IBM ne tikai pamanījām šīs pārmaiņu zīmes agrāk nekā citi, bet arī apņemamies vadīt šo gaidāmo evolūciju,» komentē Harieta Grīna, IBM Watson IoT klientu piesaistes un izglītības ģenerāldirektore. «Būt IDC MarketScape atzītiem par nozares līderi ir liels gods, tā saņemot novērtējumu par mūsu centieniem palīdzēt uzņēmumiem sasniegt savus mērķus visdažādākajos veidos – savienojot ierīces, izveidojot IoT lietotnes, risinot specifiskas ar uzņēmējdarbību saistītas problēmas vai pat pārveidojot uzņēmumus un nozares.»