Rosīgai ikdienai pilsētā piemērotākie būs ņipri un kompakti braucamrīki
Kustības pārpilnās pilsētas ielas pieprasa, lai motocikls būtu viegli manevrējams, vienkārši vadāms un pietiekami jaudīgs. Iespējams, te noderīgi varētu būt skūteri. Tie ir mazāki, klusāki, aprīkoti ar pietiekami plašu elektronikas klāstu, piemēram, ar automātisko pārnesumkārbu vai stabilitātes kontroli, tādēļ braukšana ir patiešām komfortabla.
Sportiska azarta pilnus piedzīvojumus var izbaudīt ar enduro stila motociklu
Arī sportiskie enduro stila motocikli savu unikālo īpašību dēļ ir visai universāli braucamrīki. Viegli manevrējamie motocikli nav pārāk jaudīgi - tie parasti ir aprīkoti ar 125 cm3 līdz 650 cm3 viencilindra dzinējiem, taču ir pietiekami veikli, lai būtu ērti izmantojami gan pilsētās, gan arī garākos pārbraucienos. Iespējams, tādēļ enduro stila motocikli ir populāri iesācēju vidū, jo ar tiem var gan ērti spraukties starp mašīnām, gan arī braukt pa dažādas kvalitātes ceļiem.
«Pieredze tomēr liecina, ka visbiežāk braucēji izvēlas enduro stila motociklus ar motora tilpumu no 650 līdz 1300 cm3. Mazākās kubatūras enduro stila motocikli faktiski ir ikdienas braukšanai piemēroti sporta motocikli, kas ļoti labi iekļaujas pilsētas motociklu diapazonā, bet tie, kas izvēlas motociklus ceļošanai, parasti izvēlas lielākas jaudas un kubatūras spēkratus,» skaidro Bergs.
Romantiskiem un lēnākiem izbraukumiem brīvdienās noderēs čoperi jeb kruīza stila motocikli
Čoperi var pazīt pēc pagarinātā priekšgala ar garo, uz priekšu izvirzīto «dakšu», augstās stūres un zemā sēdekļa. Šie motocikli radās 50.gadu beigās Kalifornijā. Tagad tie kļuvuši teju par ikonu braucienam saulrietā. Vien jāatceras, ka čoperi ir ļoti masīvi un ar zemu smaguma centru. Vēl viena īpatnība ir liels motora tilpums un salīdzinoši maza jauda. Tādēļ mazāk pieredzējušam braucējam var būt grūtības ar tā manevrēšanu. Taču, protams, bauda braukt un skaļais izpūtējs atsver visu.