Šodienas redaktors:
Vita Daukste-Goba

Apģērbu zīmols Espatte prezentē īpaši konstruētu transformējamo mēteli!

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Juris Zolbergs

Līdz ar laika apstākļu maiņu un rudens sezonas iestāšanos aktualizējas Ziemeļeiropas klimatam atbilstoša apģērba ieviešana garderobē. Lietusmētelis ir viens no universālākajiem apģērbiem, kas paglābs no lietus, tādēļ Latvijā veidotais sieviešu apģērbu zīmols Espatte, balstoties uz pētījumu rezultātā iegūta patērētāja vajadzību un prasību apkopojuma, piedāvā alternatīvu ierastam lietus apģērbam, kas pasargās no lietus un vēja. Lielākoties sievietes uzsver, ka nepatīk lietus laika apģērbs, jo to grūti kombinēt ar biroja kostīmu vai svārkiem un nav ērti pārvietoties ar velosipēdu.

Lai iepazīstinātu ar produkta ideju un rudens - ziemas kolekciju, zīmols Espatte, kurš 2014. gadā iekļuva starp laureātiem inovatīvo uzņēmēju konkursa Creative Business Cup nacionālajā atlasē, restorānā The Beginnings / Raw Garden vienkopus aicināja virkni radošās industrijas pārstāvju, kā arhitekts Ventis Didrihsons, ceļojumu bloga autore Linda Rutule, TV šovu seja Jeļena Gricuka, modes eksperti Jaroslavs Barišņikovs un Deniss Ševeļovs, apģērbu zīmola Ammelija dibinātāja Diāna Sipkovska-Romāne, kā arī pašmāju modes blogerus un medijus, stilistus, ekspertus un cienītājus. Prezentācijas ietvaros viesi vēroja mēteļu demonstrāciju un tika aicināti uzlaikot mēteļus un fotografēties pie fotosienas, kā arī tika lutināti ar uzkodām, dzērieniem un dāvanām.

Espatte dizainere un idejas autore Linda Kampara, iepazīstinot viesus ar produkta ideju, akcentēja, ka zīmola Espatte apģērbu līnijas pamatā dominē ideja – sieviete ir skaista tad, kad jūtas labi un kad var būt pati, jo, pēc ražotāja domām, skaistums no komforta nav atdalāmi. «Espatte piedāvā elegantus un reizē funkcionālus - lietu un vēju aizturošus, elpojošus un vieglus sieviešu mēteļus, kas piemēroti Ziemeļeiropas mainīgajiem laikapstākļiem un aktīvam pilsētas dzīvesveidam. «Lai valkātāja izceltu savu personību un individuālu stilu, Espatte mēteļi ir konstruēti tā, lai būtu viegli pārveidojami un transformējami. Modernais dzīves ritms un klimata zona pieprasa dienas laikā īsā laika posmā paspēt un apvienot ļoti daudz, tāpēc Espatte mēteļi ir gan ūdens un vēja necaurlaidīgi, gan darināti no elpojoša, nesvīstoša materiāla, kas ir svarīgi labai pašsajūtai un ļauj saglabāt eleganci, komfortu un individuālu stilu. Sieviete ir skaista, esot harmonijā ar sevi un neļaujot ikdienas šķēršļiem, tostarp laika apstākļiem kontrolēt savu pašsajūtu,» uzsvēra Agrita Pantele.

Abas Espatte līdzīpašnieces, iepazīstinot viesus ar rudens - ziemas kolekciju, izcēla Espatte trīs mēteļu modeļu līniju – viens no tiem ir transformējams vēju un lietu aizturošs, elpojošs ikdienas mētelis, otrs – SmartCoat jeb gudrais mētelis, kas ir divdaļīgs, elpojošs un vēju un lietu aizturošs, ar noņemamu/pieliekamu svārku daļu, un trešais - Cocoon Coat - transformējams rudens - ziemas mētelis, kas ir silts, bet viegls, līdz ar to ērts valkātajai un piemērots slapjam sniegam, kas lielākoties raksturīgs Latvijas ziemām. Zīmola produkcijai paredzētais audums tiek vests no Itālijas un īpaši siltināts Lietuvā - vienīgajā vietā Baltijas valstīs, kur pieejama šāda siltināšanas tehnika un tam nepieciešamais materiāls.

Savukārt zīmola Espatte ideja par SmartCoat Velo – trīsdaļīgu elpojoša, ūdens un vēja necaurlaidīga materiāla mēteli, kas sastāv no jakas, svārkiem un biksēm un paredzēts pilsētas riteņbraukšanai, ļaujot eleganti apvienot laikapstākļus ar lietišķu apģērbu un riteņbraukšanu - 2014. gadā iekļuva starp laureātiem inovatīvo uzņēmēju konkursa Creative Business Cup nacionālajā atlasē un guva atzinību arī ārpus Latvijas. Vairāki Espatte mēteļi jau šobrīd ir aizceļojuši uz dažādām Eiropas valstīm, kā Vācija, Dānija un Norvēģija. «Esam apņēmības pilnas apgūt jaunus apvāršņus eksporta jomā, un ir paredzēts piedalīties starptautiskās izstādēs,» vēstīja Espatte izpilddirektore Agrita Pantele. «Drīzumā mēteļi būs pieejami gan ērtai iegādei mūsu mājas lapā, gan arī plānota produkta distribūcija kādā no Rīgas veikaliem,» piebilda zīmola dizainere un līdzīpašniece Linda Kampara. Pateicoties Rīgas klusā centra viesnīcai «Edvards», pagaidām zīmola produkti pieejami viesnīcas telpās apskatei, pielaikošanai un iegādei. Arī par paša prezentācijas pasākuma rīkošanu abas zīmola dibinātājas pateicas Agnesei Kalvei.

Zīmols Espatte dibināts 2014.gadā, papildus savam finansiālajam ieguldījumam saņēmis Valmieras Biznesa un inovāciju inkubatora atbalstu mērķauditorijas izpētei, zīmola vizuālā tēla izveidei un pirmo prototipu radīšanai. Uzņēmums piedalījies arī LIAA rīkotajā Mentoriga programmā jaunajiem uzņēmējiem, iegūstot gan nozīmīgus kontaktus, gan pieredzējuša uzņēmēja - zīmola mentora - pieredzes atbalstu.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu